Haukefer Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Synd å si det, men er ofte sånn Se på det fra den andre siden, nå går det sikkert mye fortere å bytte Ja er vell det.. Blir jo bare 3000kr dyrere Sent from my iPad using Tapatalk HD -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Er det derfor du kjører med sotede ruter? Har ikke sota vinduer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Kjører med bil med bur og uten bur, med vanlige dekk og r-dekk. Skjønner ikke hvordan du kan være opptatt av at det går fort, men du skal ikke kjøre over evne. Hvor går grensen? For min del så går grensen der det går fra å være gøy til å bli ubehagelig. Noen ganger kommer man alt for fort inn i en sving eller feilbedømmer farta, da merker man at det holdt på å gå galt og da tar iallfall jeg det litt mer piano. Har jo liksom forsøkt å henge på noen andre biler men da går det så over stokk og stein at det er ubehagelig, sitter svett og hvit på knokene. Da finner jeg mitt eget tempo der jeg er komfortabel, innafor mine egene grenser og banekunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Btw., jeg giftet meg for en uke siden janerik171187, VegarVS, -Roger- og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Gratulerer, så du var så kjekk på facebook att! Noen som kan anbefale spisested i Kristiansand? Til normale priser... Har kontroll på de helt åpenbare i sentrum, men blir litt dyrt om en skal ete der hver dag. Reiser med flyet dit i morgen 21.45 for å jobbe en turnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 gratz noekult handla ny firmatlf nå, ble z3 da har z1 fra før privat. fant ut at taska til z1passer, men så da brått at z1'n min er en liten mm eller 2 skeiv faktisk så ekke bare ipohone som blir det 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ganske lik deg Wickywacka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 gratz noekult handla ny firmatlf nå, ble z3 da har z1 fra før privat. fant ut at taska til z1passer, men så da brått at z1'n min er en liten mm eller 2 skeiv faktisk så ekke bare ipohone som blir det Godt noen står frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Lyst på Note 4 jeg. Får se an om det blir en julegave til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ganske lik deg Wickywacka... Ja,...skikkelig....vi begge er hvite og slanke....hahaha ________________________________ Så Tokyo drift nå...faen så råtne skuespillerne er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 da har årets bursdagsgave til meg selv kommet seg opp på æresplassen under varmepumpa ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 da har årets bursdagsgave til meg selv kommet seg opp på æresplassen under varmepumpa ) Kult bilde! Litt irriterende at bildet ikke hang i senter for varmepumpen :/ (tar høyde for at bildet kanskje lyver) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 har hatt Iphone siste 4-5 åra og har trivdes med det. men etter at 5`rn ikke funker som den skal lenger, bestilte jeg meg jaggu Z3 igår.. kan være gøy å prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Nedbetaling om 9 mnd? Skurrer litt for meg men det var en veldig pen bil... Edit: Fikk ikke limt inn link, gjelder E30 316 på Billingstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 har hatt Iphone siste 4-5 åra og har trivdes med det. men etter at 5`rn ikke funker som den skal lenger, bestilte jeg meg jaggu Z3 igår.. kan være gøy å prøve noe nytt Kjerringa er og så sykt plaga med iPhone 5n sin Jeg har Z2, å den fungerer utmerket! VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg