Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører med bil med bur og uten bur, med vanlige dekk og r-dekk. Skjønner ikke hvordan du kan være opptatt av at det går fort, men du skal ikke kjøre over evne. Hvor går grensen?

For min del så går grensen der det går fra å være gøy til å bli ubehagelig. Noen ganger kommer man alt for fort inn i en sving eller feilbedømmer farta, da merker man at det holdt på å gå galt og da tar iallfall jeg det litt mer piano. Har jo liksom forsøkt å henge på noen andre biler men da går det så over stokk og stein at det er ubehagelig, sitter svett og hvit på knokene. Da finner jeg mitt eget tempo der jeg er komfortabel, innafor mine egene grenser og banekunnskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så du var så kjekk på facebook att! Noen som kan anbefale spisested i Kristiansand? Til normale priser... Har kontroll på de helt åpenbare i sentrum, men blir litt dyrt om en skal ete der hver dag. Reiser med flyet dit i morgen 21.45 for å jobbe en turnus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt Iphone siste 4-5 åra og har trivdes med det. men etter at 5`rn ikke funker som den skal lenger, bestilte jeg meg jaggu Z3 igår.. :o

kan være gøy å prøve noe nytt :)

Kjerringa er og så sykt plaga med iPhone 5n sin :-P

Jeg har Z2, å den fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...