miklysa Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Leste på db.no at det nå skal bli enda lettere å miste lappen. Som om det ikke var lett nok fra før. En forseelse som du før ville fått to prikker for, får du nå tre prikker for. Jeg kjenner det koker i blodet! Snart får man selge bilen og kjøpe seg en sabla rask sykkel så slipper man det problemet..
Jordfræsar Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 miklysa: Har du noen gang fjerna plastikskjermen i hjulbua mot fronten? Mye arbeid? Skal skifte AE pærene.
miklysa Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Det har jeg. Bare drei rattet helt over til den ene siden så du kommer til nedi hjulhuset så tar du et flatskruhjern og tar av lokket med det. Mener å si at man måtte ha av lokket bak lykten og, men det føler du deg fram til Og ja, det er en unødvendig vanskelig prosedyre. Når det er sagt var det slik jeg skiftet nærlyspære. Har ikke AE..
Jordfræsar Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 AE sokkelen ligger ikke bak den "flappen", så jeg tenkte på hele det plastdekselet. Men holder med den lille flappen med nærlyspærene
Arimanni Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Leste på db.no at det nå skal bli enda lettere å miste lappen. Som om det ikke var lett nok fra før. En forseelse som du før ville fått to prikker for, får du nå tre prikker for. Jeg kjenner det koker i blodet! Snart får man selge bilen og kjøpe seg en sabla rask sykkel så slipper man det problemet.. Fra db.no Strengere mot ungdomRegjeringen vedtok i vår å skjerpe ordningen med prikker i førerkortet for grove feil i trafikken. Det skal fortsatt være slik at åtte prikker over tre år fører til tap av førerkort i seks måneder. Men det blir lettere å få flere prikker, særlig for ungdom. Overtredelser som gir to prikker i dag vil fra 1. juli gi tre prikker, og ungdom som nylig har tatt førerkortet vil få dobbelt antall prikker for hver overtredelse. Dessuten skal politiet utdele prikker for flere forseelser, blant annet for liten avstand til kjøretøyet foran, kjøring i sperreområde og manglende sikring i bilen. Nja - eg kan vere einig i det - spesielt den med "for liten avstand til kjøretøyet forann. Men ungdom - kva er definisjonen på ein ungdom? Men for all del, 2 prikker til og eg er rågjenger.
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 må si at 0.95l på mila på en 91mod 525i som har 360000km på telleren med henger på 500kg bakpå + masse drit i bagasjen ikke er så verst igrunn.fra råde til kristiansand forresten, så er mye bakker og dårlige veier (mye bra 4 felt og da) hadde igrunn regna med en 1.2 elns Samme forbruk jeg endte på det! Dog, med en 535i tur-retur Mo I Rana (fra Oslo) med tre personer i bilen samt bagasje (Som også besto av noen dekk på felg) da også inkludert banekjøring! tangerte vel 3700km på den turen. 230k på telleren. ekke ille det nei, er stort sett fornøyd så lenge det holder seg under literen, hvis ikke så blir det dyrt å kjøre skal ta samme tur som lørdag men uten henger neste helg, så får se hvor mye lavere jeg får det
SofaKingFresh Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Hvordan er det å montere coilovers på E92? Noen med erfaringer, som vil sende en PM med svar? Er så usikker hvordan det er mtp. dekktrykk sensor og diverse driiit.
knut_olestad Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Faen som jeg hater sure sytete kunder.. Kommer inn døra og begynner klage på priser etter at de har bestilt og varen er laga, det koster så mye mindre der og der liksom.. Så hvorfor i helvete bestiller de ikke der det er så billig da??
Jordfræsar Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Faen som jeg hater sure sytete kunder.. Kommer inn døra og begynner klage på priser etter at de har bestilt og varen er laga, det koster så mye mindre der og der liksom..Så hvorfor i helvete bestiller de ikke der det er så billig da?? Er noen kunder som også kan være skikkelig ufyselige. Ikke snakk om folkeskikk og skulle tro de kom rett fra barnehagen!
knut_olestad Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Direkte kundekontakt kan være irriterende ja. Jeg har faktisk gitt beskjed om at enkelte kunder ikke skal sendes til meg, helt enkelt fordi jeg har dem så langt opp i vrangstrupen. Andre derimot er så hyggelige at du nesten får lyst å gi dem en klem
Jordfræsar Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Ikke sant Prøver også å være hyggelig mot andre som jeg handler hos. Er noen kamerater som blir like forundra hver gang jeg sier hadet til personen som sitter i kassa i matbutikken for eksempel. De spør alltid om jeg kjenner personen, men jeg gjør det for å være hyggelig. Enkelt å greit! Man selger mye på sjarm
Frode D Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Hvordan er det å montere coilovers på E92? Noen med erfaringer, som vil sende en PM med svar? Er så usikker hvordan det er mtp. dekktrykk sensor og diverse driiit. Så vidt meg bekjent er vel dekktrykksensor inni felgene i kombinasjon med ventilen. Så det trenger du vertfall ikke tenke på. Er det høydejustering bak på E92? Jeg har ikke erfaring med E92, men ser ikke hvordan det skal være et større problem å montere coilovers på disse bilene i forhold til andre BMW.
Anbefalte innlegg