e30_joakim Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord på Lørdag Tror Søndagen blir hard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord på Lørdag Tror Søndagen blir hard.. Julebord er kos!Skrudde i 5-6timer igår, arbeidsdagen er hard idag [emoji23] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord er kos! Skrudde i 5-6timer igår, arbeidsdagen er hard idag [emoji23] Skrudde sent i går jeg også .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord høres artig ut. Får ikke sånn der jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Ikke jeg heller. Det krangles om vi skal få en middag før jul nå. Noe det ser ut som vi ikke får ettersom vi skal ha en middag i uke 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord der jeg jobba før endte alltid med diskusjoner med sjefene på barnehagenivå om noe som skapte misnøye hos noen. Det er jo enkelte som alltid skal skape krangel Dagen etter var det full runde med oppvask og varsler. Jeg hadde ikke noe glede av det, så tilbrakte heller kvelden/helgen med mine venner, og ikke mine ikke-selvvalgte kolleger I år ble det ikke julebord for de i firmaet, kanskje like greit. Jeg mener jeg er en omgjengelig fyr, men kollegaer man tilbringer minst 7,5 time med hver dag med ute på jobb, hvor 80% av dem er hardbarka organiserte. Samtlige med en stor dæsj rødfarge i deres politiske ståsted. Jeg får litt nok av det, også skal man attpåtil snakke om det samme som man alltid gjør på jobb med litt alkohol i tillegg. Det er jo dømt til å gå ille Jeg er nok ikke så godt vandt med skikkelig julebord og hygge, firmaet jeg jobbet i var veldig stort og med over hundre ansatte på min del-avdeling. Hele avdelingen fyller Tusenfryd en gang i året, det er da åpenbart om at en tur på danskebåten ikke vil være økonomisk forsvarlig. Jeg er sikker på at mindre avdelinger/firma har et langt mer ålreit julebord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord høres artig ut. Får ikke sånn der jeg jobber. Ikke jeg heller. Det krangles om vi skal få en middag før jul nå. Noe det ser ut som vi ikke får ettersom vi skal ha en middag i uke 2. Tuller dere? Det er på sin plass mener jeg at jobben skal ordne opp i et hyggelig Julebord , og snakke om annet enn jobb. Vi er 5 stykk her på jobben, pluss koner for dem som har det, blir full spa og drikke fra morgen til kveld med show på Spa hotell i Strømstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Det kommer vi aldri til å få! På min avdeling er det ca 25 personer, totalt i firma rundt 350. Problemet er at det blir enorme kostnader om "noen" får noe, for da skal alle andre ha det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Vi er 3 stk og får catering ifra hotellet og koser oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Pleier å få et julekort i julegave, med påskriften "tusen takk for støtten" og bilde av noe lignende: Noe jeg forsåvidt synes er helt ok, kommer bedre til nytte der enn om vi skulle ha fått noe som hadde gått i søpla eller blitt ødelagt etter en uke allikevel. adne95 og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Blir 3 eller 4 julebord på meg i år, vært på et alt, og skal på lørdag, og blir et med firmaet i Oslo, og blir et med avdelingen min i Østfold Vi håndtverkere har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Vi ha fått julebord før. For 3 år siden fikk vi ikke. Da betalte alle vi på gulvet litt hvær. Så ble det julebord. I år ble det ikke noe igjen. Sjefene i vedriften ser bare i papirene sine med alle talla. Alle utgifter de ikke må ut med vil de ikke ha noe av. Vi er ikke ferdige med lønnsforhandlingene ennå engang. De ser helst å ikke lønne folk også :s 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Har alltid lurt på det der... Om jeg ender opp med å ansette noen, at jeg MÅ ordne julebord... Skjønner at det er big deal for enkelte, trodde faktisk til nå at ALLE arbeidsplasser i Norge hadde julebord (siden flere nevner opp til flere julebord de har vært på ila. en "sesong"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord er veldig vanlig. Men ikke noe pålakt. Det er nesten en selvfølge at bedriften gir dette. Jeg syns det er smålig av bedrifter å ikke gi de ansatte julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Julebord ser jeg på en selvfølge da det er en flott måte å gi noe tilbake til de ansatte, som takk for deres innsats iløpet av året Det kan også være med på å bedre relasjoner innenfor bedriften, det hele blir (bør bli) litt mindre formelt på slike festligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg