Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at det fungerer om en skriver www. forran bimmers.no. Skikkelig old school internett :)

Har sendt sms til Gunnar.

Skrevet
":3nun1mhw]Ser ut til at det fungerer om en skriver www. forran bimmers.no. Skikkelig old school internett :)

Har sendt sms til Gunnar.

Fungerer ikke på meg, må bruke mobilen å den bruker http

Skrevet

316..Står en mini cooper cab utenfor her nå, morsom bil! :D 2010 modell med 122 bensindrevne hester.

Tok meg en tur istad, og skal lett ut flere turer iløpet av kvelden ^^

Må jo først prøve bilen når den står her.

Skrevet
Monterte de for en god del måneder siden :P

Edit:

Kom på at han målte etter at han hadde hevet bilen for å sjekke nummerene på senkesettet, regner med den bruker litt tid på å sette seg etter dette også..

De setter seg ikke noe mere en de har gjort tenker jeg :) Du har jo rulla noen km på de nå, og jeg noen føre det :)

Skrevet

Synes ikke dette er et galt blandet forbruk for en bil med treliters sekser på 260 hester og 560 nm. Målingen er gjort til og fra jobb, en strekkning bestående av delvis tettbyggd strøk med 50 og 60 sone og noen kilometer motorvei med 90 sone.

63f3y2mwh5miz0k2tqbd.jpg

Diesel var jaggu ikke så galt likevel, angrer ikke ett sekund jeg!

Skrevet
Monterte de for en god del måneder siden :P

Edit:

Kom på at han målte etter at han hadde hevet bilen for å sjekke nummerene på senkesettet, regner med den bruker litt tid på å sette seg etter dette også..

De setter seg ikke noe mere en de har gjort tenker jeg :) Du har jo rulla noen km på de nå, og jeg noen føre det :)

Altså, når han hever bilen sånn at fjerene henger for seg selv så tar det litt tid før de får satt seg ordentlig vel..

Hvis ikke, så er det bare bs måling fra han sin side.

Skrevet
Haha, broren min har tilsvarende bil og ligger vel på nærmere 0.9 tror jeg :P Du må kjøre jevnt og pent :P

0,9 !!! :shock: Skal kjøre veldig hardt for å komme opp i det på min bil :? Om jeg kjører jevnt vet jeg ikke men pent vil jeg påstå jeg kjører, holder meg stort sett til fartsgrensa :wink: Med det bøtenivået vi har her i landet så tørr jeg ikke ta de helt store utskeielsene i trafikken!

Skrevet
+ Oslo vs Arendal ;) Oslokjøring drar litt.

Hehe! Ja da skjønner jeg at forbruket hans er noe høyere, bare sentrum her i Arendal kjører man igjenom på to minutter(hvis man får rødt lys i vårt eneste lyskryss :wink: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...