7ertzen Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 https://www.facebook.com/video.php?v=10153622431555612 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Har aldri egentlig forstått meg på denne bonus greia og forsikring. Hvem bestemmer bonusen ? Agenten ? Er det sånn at hvis agenten er på skikkelig godt lag så kan han velge å sette 75% ? Eller er det noen rammer rundt det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Man bygger opp bonus om man kjører skadefritt, øker årlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Det har jeg forstått. Men sist jeg byttet forsikring ble jeg gitt 10% hvis jeg byttet til dem. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 ja, du kan "jukse" opp bonus ved å bytte forsikringsselskap 2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Og du kan bli svartelistet om du blir for engasjert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Noen som har tilgang til autosys eller tilsvarende som kunne ha sjekket er reg nummer for meg? (er ute etter dimmensjoner/vekter etc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Noen som har tilgang til autosys eller tilsvarende som kunne ha sjekket er reg nummer for meg? (er ute etter dimmensjoner/vekter etc). Holder det ikke med vegvesenet sin sjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Takk Fikk det meste der, men mangler fortsatt noen ting. Så om noen har mulighet så setter jeg pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Apropo forsikring...blir vel dyrt for meg nå som hun har begynt å kjøre.... https://www.facebook.com/video.php?v=10155187499190045 pautomagi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Skikkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Hva spiser dere i lunsjen på Fredager? Jobben min har pølser vær fredag, vi er bare 5 stykk her på kontoret, og jeg er ikke så glad i pølser, så jeg får annen varm mat butikken byder på , på fredager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Angående det å kødde med forsikringsselskaper skal man være litt forsiktig med det for alle selskaper har samme database og samarbeider om ting og tang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Hva spiser dere i lunsjen på Fredager? Jobben min har pølser vær fredag, vi er bare 5 stykk her på kontoret, og jeg er ikke så glad i pølser, så jeg får annen varm mat butikken byder på , på fredager Fredager er alltid risgrøt i kantina andre dagene er kylling, karbonader, fisk og pølser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg