Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte rundt på holmenkollen i tykk tåke med regn sludd snø hagl og torden....med limmo...gikk helt fint det... Litt annerledes når en 8.5meter bil med RWD får skrens...og plutselig...helt ufrivillig legger seg sidelengs....på en p-plass.... :P

Har sladdet en del med lastebil på tolv meter, sær følelse! Der sitter man over forhjula også slik at bilen fort kan ligge med ræva 1 meter ute før det i det heletatt merkes. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste går jo greit så lenge en kjører etter forholdene. Har aldri opplevd å sitte fast med unntak av at jeg snødde inne på ei hytte en gang. Da måtte jeg ringe en Suburban for å taue meg ut. Var 40 cm løssnø oppå vegen så hadde ikke sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw....jeg vil også sitte på med en stor lastebil som måker snø!!! Vil være den første pakistaneren som opplever det!!

Du så snappen altså! :P   Stor fare for at jeg må måke litt fremover, så du får sette deg på båten og dra over til Odden en dag været er som verst! 

Det siste bildet er tatt like etter en traktor kom på sladd inn i bilen.

post-48339-0-50381800-1421356203_thumb.j

post-48339-0-25623600-1421356201_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sladdet en del med lastebil på tolv meter, sær følelse! Der sitter man over forhjula også slik at bilen fort kan ligge med ræva 1 meter ute før det i det heletatt merkes. :P

Har sladdet med en vanlig buss, og det var veldig spesielt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg hørte det her også! Tenkte det var fyrverkeri, men det varte litt for lenge :P

Her smalt det noe helt forferdelig, først blinka det så hele stua lyste opp og så dundra det noe sykt noen sekunder etterpå. Jeg skjønte ingenting hvor det blinket kom ifra da jeg ikke akkurat forventa lyn i Januar, men så kom smellet...

Ett lite sekund trodde jeg faktisk at det var noe som eksploderte en vei :P

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel hatt lyn og torden nesten hver dag den siste uka, samt godt med nedbør, i flytende form :) Savner nesten litt snø, selv om den legger seg i fjella, hvor den er mest ønsket :P 

På arbeidsplassen min produserer vi stålrør, laaange stålrør! 1500m for å være eksakt, i alt ifra 2" til 16"... Se for deg at lynet slår ned i et slikt et ;P Godt over 100 arbeidere blir da grilla nedover linja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta av turboen på Vw toraun 05 modell i går, sykt trangt og skjønner ikke hvordan bil verksted gjør dette :P 

endte med å ta av fronten , det som er positivt med Vw , er vel at det er av med lyktene , 6 skruer på vær side av fronten så er hele fronten av med radiator , intercooler og aircondition radiator :) 

motoren måtte ut .... :P

fikk av turboen etter 3,5 time , truck som løfte buck på jobben ,ypperlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...