Erik89 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Den nye teslaen fikk jeg veldig sansen for I tilfelle noen ikke har fått den med seg, siden vi først er innpå Tesla. http://www.teslamotors.com/models Tesla S, nydelig bil spør du meg
SofaKingFresh Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Slenger ut et stemningsbilde jeg Feirer bursdagen min med Norges Cup i bilcross og rallycross, sammen med -Erik- og et par andre venner. Så blir det hjem og ta en del øl etterpå
Fredrik Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er det mulig å lage en el-bil som ikke ser ut som en matboks? :S Ja den heter Tesla. Men prisen er også deretter Nettopp... og akkurat det er utfordringen. En elektrisk bil må ikke koste mer enn en tilsvarende konvensjonell bil ellers blir den kun for spesielt interesserte. Små bybiler skal være enkle, billige og sexy.... og det blir QBeak. Karosseriet er bygget rundt et understel som er en slags platform med et boksdesign. Platformen inneholder motorer, drivlinje og batterier. I prinsippet kan kunden derfor selv designe karosseriet som ganske enkelt bare blir festet på platformen a la biler med en ramme (type: oldschool amerikaner). Billig, praktisk og svært fleksibelt.
[space] Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Den 4 dørs Teslaen får jo knallpris her i landet! http://www.dinside.no/871539/tesla-mode ... sjon-alpha Allerede grunnversjonen skal ha en rekkevidde på vel 250 kilometer - det er den som har en pris estimert til 310.000 kroner omregnet med dagens dollarkurs. Med dagens avgiftssystem burde den ikke koste stort mer her i landet. Med den største batteripakken - rekkevidde 480 kilometer - stiger prisen til (fortsatt overkommelige) 420.000 kroner. Har skrevet om det i miljøbiltråden her.
noekult Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Usj nei. Elbil, uansett hvor tøff eller fornuftig, skal jeg ikke tenke på før de grønne idiotene forbyr bensin. Jeg er overbevist om at oljen vil ta slutt eller at bensindrevne biler vil ble forbudt i løpet av mitt liv. Så jeg skal fortsette å brenne bort så mye bensin jeg bare klarer. Hurra for store motorer!
Kjexx Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Usj nei. Elbil, uansett hvor tøff eller fornuftig, skal jeg ikke tenke på før de grønne idiotene forbyr bensin. Jeg er overbevist om at oljen vil ta slutt eller at bensindrevne biler vil ble forbudt i løpet av mitt liv. Så jeg skal fortsette å brenne bort så mye bensin jeg bare klarer. Hurra for store motorer! Enig med deg, kommer jeg til å gjøre også. Vi får vel prøve å tynne ut ozonlaget litt så det kanskje blir noe sommer i det usle landet her
Fredrik Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 ":rst1cz9q]Den 4 dørs Teslaen får jo knallpris her i landet!http://www.dinside.no/871539/tesla-mode ... sjon-alpha Allerede grunnversjonen skal ha en rekkevidde på vel 250 kilometer - det er den som har en pris estimert til 310.000 kroner omregnet med dagens dollarkurs. Med dagens avgiftssystem burde den ikke koste stort mer her i landet. Med den største batteripakken - rekkevidde 480 kilometer - stiger prisen til (fortsatt overkommelige) 420.000 kroner. Har skrevet om det i miljøbiltråden her. De ulike Teslamodellene er übergromme, men for 420K ++ får man mye annet fint også og det er en alvorlig hemsko for Tesla når ulempene ved å ha en elbil stadig er såpass store som de er. Da er nok livet lettere med en robust og egentlig hurtig nok ny E90 320d med 184 HK. Skal elbilene få virkelig suksess må hele avgiftssystemet legges om.
316 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er AutoStyle noe å satse på da det kommer til senkesett, eller er det best å gå for Supersport? Det er litt dyrere, og jeg har hatt Supersport før som jeg var fornøyd med. Skal sitte på en E30 med 45 mm fjærbein. Bare å komme med tips til andre senkesett, forresten!
wicky124 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Om den teslaen der ender på 310tusen så bytter jeg glatt inn sjuern as..
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Usj nei. Elbil, uansett hvor tøff eller fornuftig, skal jeg ikke tenke på før de grønne idiotene forbyr bensin. Jeg er overbevist om at oljen vil ta slutt eller at bensindrevne biler vil ble forbudt i løpet av mitt liv. Så jeg skal fortsette å brenne bort så mye bensin jeg bare klarer. Hurra for store motorer! x2, du er så smart, ER så enig!! El-bil er SØPPEL, uansett om den gjør 0-100 på 0.1 sekund, og om den likner favorittbilen min, så vil den ALDRI bli i nærheten av tiltrekkende! ALDRI, pga den har sur drift
316 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Anders, glemte å svare deg på facebook i går eller når det var. 02n går som bare det, og blir brukt 2-5 ganger i uka. Har vært ekstremt dårlig cruisevær i det siste, men noen turer har det da blitt ! Og nå blir det snart skilter på E30n også! Tipper september.
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Anders, glemte å svare deg på facebook i går eller når det var. 02n går som bare det, og blir brukt 2-5 ganger i uka. Har vært ekstremt dårlig cruisevær i det siste, men noen turer har det da blitt !Og nå blir det snart skilter på E30n også! Tipper september. Ok, det er alldeles ta noen pikks da
316 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Jeppsipeppsi! Tror E30n kommer til å bli rå. Og det beste er at jeg kan drite litt i åssen den ser ut, for den skal bare være bra teknisk !
316 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er et noen som kan photoshope på: -Takgrind -Noen feite felger BBS-felger (RS, RM eller noe annet med kant) -Senke litt bak -Space ut samtlige hjul litt http://img706.imageshack.us/img706/8070/asher.jpg
noekult Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Den morsomste narkotikareaksjonen jeg har sett i mitt liv: http://www.liveleak.com/view?i=940_1309478119 Hahahaha FAIL :D
Anbefalte innlegg