Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er et godt eksempel på at man skal være forsiktig med hva man poster på sosiale medier. Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Vollsmose er en drabantby utenfor Odense på Fyn (Odense er Danmarks tredje største by og Fyn er øyen mellom Jylland og Sjælland). Vollsmose er sterkt plaget av innvandrergjenger og motorsykkelbander som f.eks HA. Som man kan se av rulleteksten står det også relativt dårlig til med danskkunnskapene til medlemmene av Vollsmose Outlaws og reaksjonene på filmen lar heller ikke vente på seg. Nå er politiet så heldige å ha hele opptrinnet på film så de unge provokatørene blir nok helt sikkert funnet en vakker dag.

http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo

Godt og vel to måneder gikk det før de danske myndighetene fikk sendt de arabiske/palestinske urokråkene til offentlig siviltjeneste (aktivering på dansk) som søppelplukkere langs veier og gater i Odense Kommune. Sikke nogle åndssvage idioter... som det heter på godt dansk... :roll:

http://jp.dk/indland/krimi/article2479782.ece

Skrevet

Hei, Ny bruker her på forumet men har fulgt med en stund og eid Bmw i noen år nå :) har et lite spørsmål på første innlegget mitt: hvor mye er ca forbruk på en e34 520ia? Synes den bruker veldig mye suppe i forhold til min 518. Vet det er R6 og automat med mye vekt men er et ca forbruk på 1,2 på hovedsaklig langkjøring og virker i overkant.

Skrevet
Dette er et godt eksempel på at man skal være forsiktig med hva man poster på sosiale medier. Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Vollsmose er en drabantby utenfor Odense på Fyn (Odense er Danmarks tredje største by og Fyn er øyen mellom Jylland og Sjælland). Vollsmose er sterkt plaget av innvandrergjenger og motorsykkelbander som f.eks HA. Som man kan se av rulleteksten står det også relativt dårlig til med danskkunnskapene til medlemmene av Vollsmose Outlaws og reaksjonene på filmen lar heller ikke vente på seg. Nå er politiet så heldige å ha hele opptrinnet på film så de unge provokatørene blir nok helt sikkert funnet en vakker dag.

http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo

Godt og vel to måneder gikk det før de danske myndighetene fikk sendt de arabiske/palestinske urokråkene til offentlig siviltjeneste (aktivering på dansk) som søppelplukkere langs veier og gater i Odense Kommune. Sikke nogle åndssvage idioter... som det heter på godt dansk... :roll:

http://jp.dk/indland/krimi/article2479782.ece

Tragikomisk den filmen. Før jeg tittet på filmen var jeg bombesikker på at Vollsmose Outlaws var en white trash organisasjon (arabere i motorsykkelklubb liksom :lol: ?? ).

Gjenninnfør akrebusering sier jeg bare.

Skrevet
Hei, Ny bruker her på forumet men har fulgt med en stund og eid Bmw i noen år nå :) har et lite spørsmål på første innlegget mitt: hvor mye er ca forbruk på en e34 520ia? Synes den bruker veldig mye suppe i forhold til min 518. Vet det er R6 og automat med mye vekt men er et ca forbruk på 1,2 på hovedsaklig langkjøring og virker i overkant.

På langkjøring skal du kunne komme ned mot 0,8

Skrevet

På langkjøring skal du kunne komme ned mot 0,8

okei, takk for svar :) da er det noe galt på min, hvis det er noen tips er jeg glad for det, hvis jeg skal poste på teknisk gjør jeg det :) bestilt nytt luftfilter, vet ikke hvorfor men har en idè om at det er en god ting siden jeg ikke vet hvor lenge siden det ble gjort på den.

Skrevet

kanders: Det er bare film og kan tas av igjen... :)! Men jeg vil at denne rotta skal skille seg ut! :mrgreen:

Skrevet

Ung og uerfaren i høy fart! Hmm...

316: Synes du skal ha en rød tråd med en farge som går igjen på felger og andre detaljer på bilen. Små men som gir prikken over i´n ;) If you catch mye drift.

Skrevet

Ung og uerfaren er nok stikkordet ja.. den 3dje smellen var en gamling som sovna bak rattet, og det er jaggu ikke stort bedre.

For 2 dager siden var avisa ute og skrøyt av at ingen har mista livet i trafikken i Møre & Romsdal i år, så det spørs om de prøver gjøre noe med statistikken.. Får bare håpe de er alene på veien og i bilen når det skjer!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...