Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke dyrt i Kroatia sånn sett, men reisen i seg selv ble for dyr. Vi er 2 familier som skal reise i lag så da ble prisen litt i høyeste laget.

Prisene på reise dit øker vel i takt med populariteten. Dessverre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 per natt på hotell :o Dyrere enn Norge jo

Du sier noe, slik var det ifjor(høysesongen i Juli), men jeg sjekket nettopp samme hotell og det faktisk svært overkommelig 750€ for 14 dager på det enkleste dobbeltrommet :)

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ulike årsaker(kjenner noen som har mange års erfaring i byen) er det Vodice jeg velger å reise til om jeg drar til Kroatia, jeg synes det er helt topp der, men jeg vet at det finnes veldig mange andre steder i Kroatia som er litt mer "breath-taking". Jeg har ikke undersøkt andre turmål i landet egentlig.
 

Det er derimot en by som har det meste, familiestrand på ene enden, party-strand i andre enden, mange steder å slappe av og kose seg på ettermiddag/kveld, steder man kan ta den helt ut på nattklubb om man ønsker det. En bra sveitsisk tannlegeklinikk er også kjekt. Betalte 230kr for full sjekk, rens og polering ifjor..

 

Er igrunn en by for alle!

 

Man skal uansett tenke litt på historien, og det er at det ikke er så fryktelig lenge siden det var krigsherjinger i områdene og at det er et land i stor utvikling. Infrastruktur er veldig bra, motorveiene er stuegulv bla. Det bærer dog preg av at de infødte lever forsiktig og det er milevis mellom hus med stort badebasseng og overdådig luksus. Det bygges til man ikke har penger igjen og det hele settes på pause, så fortsetter de når de har råd. Derfor står det både ruiner etter krigen, samt mye uferdig hus her og der.

En annen ting som er behagelig er at til tross for at man betaler 20kr for dagsleie for en solseng, får du allikevel kvittering på leien. Slik er det med alt der nede, ærlige, hyggelige mennesker, tyveri og kriminalitet er ikke-eksisterende :)

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å montere høyttalere i en Toyota Avensis 2000 mod. Ser ut som at vi må av med panelene for å komme til. Er det mulig å bare poppe ut høyttalergrillen, eller må hele dørtrekket av? Har tatt alt av skruer ser det ut som, inkl. den som er skjult i dørhåndtaket. Dørtrekket sitter ufattelig godt, selvom alt av skruer er ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å montere høyttalere i en Toyota Avensis 2000 mod. Ser ut som at vi må av med panelene for å komme til. Er det mulig å bare poppe ut høyttalergrillen, eller må hele dørtrekket av? Har tatt alt av skruer ser det ut som, inkl. den som er skjult i dørhåndtaket. Dørtrekket sitter ufattelig godt, selvom alt av skruer er ute..

Helt klart plassen å spørre på ett BMW forum :) Forstår virkelig ikke at ingen har svart deg enda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels lydinteressert, hadde jeg hatt plass hadde jeg løpt og kjøpt høyttalerne alene for den summen. Du får nok mye for pengene her.

Budet oppe i 2500 nå. Jeg vet ikke hvor langt det er "billig" å gå? 3000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...