Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Illegal? Nei Munchies er nok bedre...større burgere også...jeg derimot liker dobbel cheese på Oslo Kebab og pizza...men så er jo jeg en meget god gastronom...

vel da er du på rett sted...tulletråden gir deg krydder i hverdagen :)

Illegal ja, selvfølgelig. Kan vel trygt kalle meg en burgerkjenner, så at jeg enda ikke har vært på Munchies blir for dumt. Lar det stå til i dag! Håper på en positiv overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilgitt....

Munchies er en av de finere hamburgersjappene i byen...en burger koster vel 180spenn ellerno....

Ser nå at de har halvert prisene....da er det faktisk overlevbart å spise der...

http://www.munchiesoslo.no/

Helt greie priser da, fort dyrere å ta en på beachclub, og det passer dessuten best om sommeren med lettkledde damer også videre på Aker brygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Kan møtes på halvveien, jeg bringer! :D

 

hehe har allerede sendt opp en kurder istedet...han trengte pengene mer enn meg...

 

Helt greie priser da, fort dyrere å ta en på beachclub, og det passer dessuten best om sommeren med lettkledde damer også videre på Aker brygge :)

 

Ja prisene er jo satt ned nå...kosta 190spenn for dem før...og ja..beachclub koster 300spenn...det er litt...overkill...men sånn en gang i blant er det helt ok på sommern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte tur/retur Halden nå... Traff en svensk C63 AMG Coupe på vei tilbake som begynte å leke, det var grenseløs moro høhø :) Han kjørte også under miste-lappen-grensa hele tiden, kjenner nok til norsk lovverk.

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...