Shattered Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Mørket Wicky er i det minste ekte. wicky124 og Nytern reagerte på dette 2
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Fikk tilbud om å kjøre en pakke til tynset idag... tror jeg står over når jeg ser HVOR langt unna det er og hvor lite betalt jeg egentlig får... Endret Mars 9, 2015 av Wicky Nytern reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Nei as....er 4timer pr vei... og betalingen var ikke bra nok as... Selv om nytern er lættis og verdt turen alene Nytern og Shattered reagerte på dette 2
316 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Illegal? Nei Munchies er nok bedre...større burgere også...jeg derimot liker dobbel cheese på Oslo Kebab og pizza...men så er jo jeg en meget god gastronom... vel da er du på rett sted...tulletråden gir deg krydder i hverdagen Illegal ja, selvfølgelig. Kan vel trygt kalle meg en burgerkjenner, så at jeg enda ikke har vært på Munchies blir for dumt. Lar det stå til i dag! Håper på en positiv overraskelse
Shattered Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Nei as....er 4timer pr vei... og betalingen var ikke bra nok as... Selv om nytern er lættis og verdt turen alene hva kjører du i jobbtida da? Hadde lett kjørt Merce opp dit bare for turens skyld
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Nei kjører ikke på fast basis..men til tider..om det kommer noen ålreite turer... og ja...munchies er digg.... blei sulten...haha
smotti Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Unnskyld meg altså. . Men hva i granskauen er munchies??? [emoji15] [emoji13]
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Du er tilgitt.... Munchies er en av de finere hamburgersjappene i byen...en burger koster vel 180spenn ellerno.... Ser nå at de har halvert prisene....da er det faktisk overlevbart å spise der... http://www.munchiesoslo.no/
smotti Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Hmm ... jassåja [emoji14] tror ikke det finns her i byen hehe
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Er mye som ikke finnes utenfor oslo nei... Men er mye utenfor oslo som ikke finnes her... smotti reagerte på dette 1
Nytern Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Nei as....er 4timer pr vei... og betalingen var ikke bra nok as... Selv om nytern er lættis og verdt turen alene Hoi! Kan møtes på halvveien, jeg bringer! Shattered reagerte på dette 1
316 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Du er tilgitt.... Munchies er en av de finere hamburgersjappene i byen...en burger koster vel 180spenn ellerno.... Ser nå at de har halvert prisene....da er det faktisk overlevbart å spise der... http://www.munchiesoslo.no/ Helt greie priser da, fort dyrere å ta en på beachclub, og det passer dessuten best om sommeren med lettkledde damer også videre på Aker brygge
wicky124 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Hoi! Kan møtes på halvveien, jeg bringer! hehe har allerede sendt opp en kurder istedet...han trengte pengene mer enn meg... Helt greie priser da, fort dyrere å ta en på beachclub, og det passer dessuten best om sommeren med lettkledde damer også videre på Aker brygge Ja prisene er jo satt ned nå...kosta 190spenn for dem før...og ja..beachclub koster 300spenn...det er litt...overkill...men sånn en gang i blant er det helt ok på sommern...
noekult Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Kjørte tur/retur Halden nå... Traff en svensk C63 AMG Coupe på vei tilbake som begynte å leke, det var grenseløs moro høhø Han kjørte også under miste-lappen-grensa hele tiden, kjenner nok til norsk lovverk. Endret Mars 9, 2015 av noekult
Anbefalte innlegg