Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har brukt Nankang NS2 dekk? Er det verdt å legge mer penger i dekk?

Når det kommer til dekk får man det man betaler for. Ns2 er helt ok på tørt, støyer litt og jævlig på vått.

Skrevet

Har kjørt en del på Nankang Ns2 (tydeligvis har alle felger jeg noen gang har kjøpt vært på nankang ns2 dekk :lol: ) og jeg kan igrunn ikke si noe negativt om de utenom støy. Litt mindre god på vått, men har aldri opplevd noe spesielt negativt. Dog får man som man betaler for som vanlig. Helt ok dekk i budsjett-klassen.

Skrevet

Diagnose er tatt, kommer ikke opp noe som skulle tyde på det dårlige draget.

Diagnose igjen, men les live-data osv :)

Skrevet

En kompis av meg hadde en 320d med BSR chip, det pluss Nankang og regn var ikke den beste komboen. Følte meg som Aasbø etterhvert. :P 

Skrevet

Senke fjærer bak på bilen min gir meg samme høgde som org msport. Har til og med kjørt heile vinteren med 150-300kg ekstra i bagasjerommet for å hjelpe fjærene å sette seg, men når eg tok av loddene forigårs så hevet bak seg til samme høgde igjen etter 1.dag. Er det noe eg kan ta på reklamasjon eller? Skulle senke 35/30 men bak er den som sakt lika høg som msport, framme er den bra lav

Skrevet

Senke fjærer bak på bilen min gir meg samme høgde som org msport. Har til og med kjørt heile vinteren med 150-300kg ekstra i bagasjerommet for å hjelpe fjærene å sette seg, men når eg tok av loddene forigårs så hevet bak seg til samme høgde igjen etter 1.dag. Er det noe eg kan ta på reklamasjon eller? Skulle senke 35/30 men bak er den som sakt lika høg som msport, framme er den bra lav

Hva slags fjærer hadde du før? Performance? 

Skrevet

fått camping fjører til stasjonsvogn ? 

Skrevet

Noen som veit om det går ann og "lappe" ventildeksel/toppdeksel på en m52 ? Det er en liten sprekk  i min i det plast lokket som veivhusvent slangen går ut.

Pusse ned og lime med noe ?

Skrevet

Diagnose igjen, men les live-data osv :)

Har ikke obd, så hvis du mener live-data som data under kjøring så får jeg ikke det til :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...