Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ville vært ekstremt forsiktig med det. Et eneste sandkorn er nok til at vinden voldtar bilen din.

Tenker du på at treet børster sanden rundt på bilen? Grenen henger heldigvis ikke fullt så langt nede. Nå er i hvert fall presenning på plass. Dro på med en kjapp Esso-vask samtidig for å få bort det verste. Da gjenstår det bare å se om jeg orker å dra over den presenningen hver dag. For tiden er jeg så lat at jeg kunne funnet på å kjøre avgårde uten å ta den av...

Skrevet
Ville vært ekstremt forsiktig med det. Et eneste sandkorn er nok til at vinden voldtar bilen din.

Tenker du på at treet børster sanden rundt på bilen? Grenen henger heldigvis ikke fullt så langt nede. Nå er i hvert fall presenning på plass. Dro på med en kjapp Esso-vask samtidig for å få bort det verste. Da gjenstår det bare å se om jeg orker å dra over den presenningen hver dag. For tiden er jeg så lat at jeg kunne funnet på å kjøre avgårde uten å ta den av...

Den er vel foret denne presenningen? Hvis ikke vil vinden ta tak i presenningen og gni den harde plasten over lakken. Og det er mye verre enn dritt fra treet. Du kan jo prøve å se hva som skjer hvis du gnir en plastpose over lakken, det blir ikke pent..

Noen her som eier eller har kjørt en Honda Ridgeline? Hva synes du i såfall?

Skrevet
Er ute etter utetempføler til e36. Finner bare på koed men ikke på gs :? Noen som veit?

Leit mer, jeg har funnet den på koed iallefall :)

Skrevet

Jeg har ett luksus problem.. Har svarte skinn dørtrekk til e36 sedan med elektriske vindusknapper på, bak ikke forran.. Men på i dørene mine er det manuelle sveiver, hva hadde dere gjort? Satt inn elektriske motorer og koblet opp ledningsnett? Eller skjært hull til manuell sveiv.. Det er merket opp hvor de skal være.... Man får vel kjøpt noe man kan sette i hullet der sveiva skulle vært? I fall man ombestemmer seg?

Jeg klarer ikke bestemme meg, det spiller egentlig ingen rolle for meg.

Skrevet
Jeg har ett luksus problem.. Har svarte skinn dørtrekk til e36 sedan med elektriske vindusknapper på, bak ikke forran.. Men på i dørene mine er det manuelle sveiver, hva hadde dere gjort? Satt inn elektriske motorer og koblet opp ledningsnett? Eller skjært hull til manuell sveiv.. Det er merket opp hvor de skal være.... Man får vel kjøpt noe man kan sette i hullet der sveiva skulle vært? I fall man ombestemmer seg?

Jeg klarer ikke bestemme meg, det spiller egentlig ingen rolle for meg.

Har du AC eller automatisk klima? Hvis du har dette ville jeg ha valgt manuelle sveiver iom. at det er mindre som kan gå i stykker. Spesielt på litt eldre biler med stive gummilister etc. er det ikke unormalt at de elektriske motorene sier takk for seg pga. for mye friksjon/motstand.

Skrevet

Det som faktisk var tanken :P Er det det som er inn? :o Sykt at jeg tenkte noe som er mote, pleier å kaste meg på moten når den har gått ut for noen år siden jeg :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...