Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut Nye og gamle fiskebåter og Norske Sjøfolk på norske båter på Facebook. Spør der :-)

Tipset hjalp, fant den faktisk registrert i Namibia, rigget som tråler
Skrevet

Overrasket meg at INGEN likte bilen til Petter som jeg la ut bilde av i går :(

Noterte meg bilde, men jeg har ikke peil på MB, og ikke vet jeg hvem denne Petter er..

Skrevet (endret)

Jeg så bildet, men siden hverken Petter Stordalen eller Mercedes ikke interesser meg i særlig grad så bladde jeg videre :)

Endret av Fredrik 90
Skrevet

Noen som trenger et sett originale fangere til e90? Selges høystbydende over 0,-

Går på dynga om ikke noen vil ha de. Irriterer meg litt over gamle bildeler som ligger og tar opp plass.. :P

Skrevet

Noen som trenger et sett originale fangere til e90? Selges høystbydende over 0,-

Går på dynga om ikke noen vil ha de. Irriterer meg litt over gamle bildeler som ligger og tar opp plass.. :P

Prøvde å selge orignalfangeren med skjørter til F10en også, bare å gi opp. Kjører det på dynga nestegang jeg skal dit tenker jeg, synd egentelig da de er strøkene og helt komplette med tåkelykter og alt :( Får se hva jeg gjør, tar ikke akkruat opp plass med det irriterer meg.

Skrevet (endret)

Hvis noen kræsjer med org fangere eller får parkeringsbulk på org for- eller og bakfanger, så er det sikkert noen som er villig til å betale 1-2K for en ny fanger, hvis dine fangere er av samme farge =)

Så lenge du har plass så behold de, og legg dem ut på finn.no (som er gratis).

Endret av hermanoo90
Skrevet

Prøvde å selge orignalfangeren med skjørter til F10en også, bare å gi opp. Kjører det på dynga nestegang jeg skal dit tenker jeg, synd egentelig da de er strøkene og helt komplette med tåkelykter og alt :( Får se hva jeg gjør, tar ikke akkruat opp plass med det irriterer meg.

Går kanskje an å høre med en lokal høgger om de er interessert i å gi noen kroner for de? Lurer på om jeg skal prøve på det..

Skrevet

Går kanskje an å høre med en lokal høgger om de er interessert i å gi noen kroner for de? Lurer på om jeg skal prøve på det..

Legg de på finn.no , gratis :) 

Skrevet

Er det så viktig? At ingen liker bildet du legger ut? Blir du deppa av sånt?

Spotta deg forresten igår..rett ved mccern på grorud / østre akern :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...