noekult Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 E90 begynner å gro på meg mer og mer. Likte dem ikke i det hele tatt i starten, men nå som folk i Skien (og rundt om ellers) faktisk skjønner hvordan en RIKTIG E90 skal se ut, så må jeg si jeg faller for dem. Syns fortsatt standard E90/E91-ere ser stygge ut. Men med riktige felger, litt senk og skikkelig front- og bakfanger har de sjukt potensiale! Amerikanere på Nürburgring: http://www.youtube.com/watch?v=SdCORe7sFOY Automat-nasjonen
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Sånn, da er vi på rett spor igjen med sure e30'r? hehe Håper jentene ikke går slik som de står! Da blir jeg bekymra. Er det DET du tenker på? huff, nå blir JEG bekymra
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Amerikanere på Nürburgring:http://www.youtube.com/watch?v=SdCORe7sFOY Automat-nasjonen Ei blind geit hadde gjort det der bedre
powerfulglenn Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Sjekk det her ut da ! : http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=60&t=17552 Gleder meg til Gatebil jeg Men fy faen å syke regler de har fått! Fuuu!
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Deilig å stå opp 05.00 vettu, når man har lagt seg 01.30.. Uff. Eller hva wicky?
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skal ikke ha macgyver sveis nei, det er ca det jeg har Men han på ringen der, wtf?? Ble jo provosert av å se på .. God morgen til folket. Deilig å starte 9 når jeg våknet 7
wicky124 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Deilig å stå opp 05.00 vettu, når man har lagt seg 01.30.. Uff. Eller hva wicky? joda....våkne 0600, være passe forvirra...kjøre fattern på jobb før jeg steller meg i kø på vei til helsfyr...for å oppdage at jeg er 30min for tidlig ute....artig morgen...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 da blir det gatebil på meg på søndag...ikke vært der på 5-6 år...
Bradbury Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Stille på jobb i det siste. I går var det så kjedelig at jeg i dag har tatt med meg et kompaktkamera jeg kjøpte i helgen. Har manualen på 212 sider foran meg og i løpet av denne dagen skal jeg lære ALT som står i denne!
wicky124 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 er relativt stille her også...selv om vi bare er to på jobb (mot 7 stk til vanlig)...
Erik89 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Bradbury, er du ikke mann? Vi trenger jo ikke manualer NSFW!
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Mulig jeg skal på gatebil til søndag selv Wicky Kanskje vi sees da, selv om det er folksomt. Er ganske stille her også, bare meg her mot normalt 35 barn og 7-8 voksne
Fredrik Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Ja, kan du? Det er noe som er litt interessant, men veldig mange innvandrere er veldig opptatt av hår og klær, men tipper det kommer av at dere er opptatt av å se bra ut, kanskje derfor mange kjører bmw, audi osv. Ser ofte hvite E92, A4/A5, eller fete mercer med innvandrere. Må jo være et kvalitetstegn også? Synes dette er litt interessant. Hva anbefaler du da? Hmmm... nå var det mye pikeprat her inne. Hvis man først skal ha noe i håret anbefaler jeg god gammaldags brylkrem... mandig som John Wayne og ingenting for tusseladder.... Det er forøvrig forsket på fenomenet innvandrere og deres påfallende behov for imaging (spesielt blandt gutter iom. at pikene i mange sammenhenger er pakket inn i tøy). Konklusjonen er at imaging stort sett fungerer som et substitutt for tradisjonell status... altså noe de ikke har... f.eks en skikkelig utdannelse/jobb og etablert sosial omgangskrets. Ergo er det gatas lov som gjelder og der må man kjempe for å få oppmerksomhet. Høres slitsomt ut.
Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skal ha ned girkassa på en e28 525, er det vanskelig?
Bradbury Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Bradbury, er du ikke mann? Vi trenger jo ikke manualer Tru' dat! Klarer fint å håndtere de fleste tekniske duppeditter uten noen form for instruksjoner, men det er alltids visse småting man kan plukke opp fra manualene. F.eks, så har jeg nå lært at dersom jeg holder inne 'Pil ned' mens jeg slår på kameraet, da slås lyden av. Riktignok var det å slå av lyden via menyen det første jeg gjorde etter å ha stilt inn datoen på kameraet, men nå vet jeg i hvert fall at det fantes en annen metode.
Anbefalte innlegg