Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skremmende med BMWs M-avdeling nå er at de begynner å få seriøs konkurranse fra AMG.

Når en tenker på resten av lineupen til MB og BMW er det ikke mange årene til BMW blir sett på som gubbebil og MB er det sportslige ungdommelige alternativet. MB spyr jo ut superbiler og spennende modeller, mens BMW er på bærtur med 5-serie GT, X6 og alminnelige 3 og 5 seier... Triste greier!

Ang Ferrari, kom jeg bak denne her i går:

357290hvatdovnqoif6s.jpg

Ferrari California

Skrevet

Jeg vurderte faktisk å kjøpe en ferrari som lå på finn til 360k, men fornuften slo inn. Skulle jeg kjøpt noe tilsvarende i dag hadde det blitt strøken 850 med manuell kasse. Så en til 70k på blocket.se men her i landet er det en annen konto..

:wave:

Jeg har en temmelig bra 850 med manuell kasse til salgs per dags dato :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29233187

Skrevet

Det er ikke store responsen, så det går nok litt tid med å få solgt. Er en som har sett på bilen, men venter på at den skal på tilstandsrapport.. Er i havet nå, så får vente litt.

Den er veldig god å kjøre, men etter å ha prøvd E46 M3 har jeg bestemt meg for at det blir bytte av bil så lenge jeg får et bud som er akseptabelt.

Skrevet

Jeg vurderte faktisk å kjøpe en ferrari som lå på finn til 360k, men fornuften slo inn. Skulle jeg kjøpt noe tilsvarende i dag hadde det blitt strøken 850 med manuell kasse. Så en til 70k på blocket.se men her i landet er det en annen konto..

:wave:

Jeg har en temmelig bra 850 med manuell kasse til salgs per dags dato :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29233187

Ja men 250.000?

Skrevet

Å bare bytte i en tilfeldig bil? :roll:

Det er ikke gode tilbud å få av en forhandler heller

Ja men 250.000?

Hva mener du?

Skrevet
Å bare bytte i en tilfeldig bil? :roll:

Det er ikke gode tilbud å få av en forhandler heller

Ja men 250.000?

Hva mener du?

Er det ikke den røde som koster 250.000 kr. ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...