Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Å i helsikke altså! :evil: Noen kvinnfolk er så inni helvette tette i huet, jeg får noia! Også har de vært hos vennina si og prata og kommer tilbake helt fucka i huet av propoganda #-o Snakk om udyr!!

Skjedd da?

(beklager hvis vi ikke kan diskutere kvinner i tulletråden?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg mene hvis den er såpass fin som den ser ut som på bildene og ellers er uten vesentlige feil og mangler. Sjekk evt. topplokkpakningen iom. at den er en svakhet på disse bilene.

Okei, den pakninga er jo alfa omega å bytta da! skal til haugesund å se på en annen bil så mulig jeg må ringe på denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i helsikke altså! :evil: Noen kvinnfolk er så inni helvette tette i huet, jeg får noia! Også har de vært hos vennina si og prata og kommer tilbake helt fucka i huet av propoganda #-o Snakk om udyr!!

Skjedd da?

(beklager hvis vi ikke kan diskutere kvinner i tulletråden?)

Hehe! nei det er mye rart men noe tar kaka!

Ho har en Iphone som gikk i gulvet og har siden det levd sitt eget liv! Med andre ord telefonen virker kun av og til og som ho selv sier så er ho totalt avhengig av telefonen så dette irriterer ho veldig! Jeg sier ho kan bruke min forrige en ett år gammel Nokia Xpress music ett eller anna, men den er ikke fin nok! Jeg sier "Jammen herregud! Det er jo en telefon som virker i det minste" Men neida, ho kunne ikke gå med hvilken som helst telefon!!!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvelånte en E60 525d 3,0l her forleden som ho også fikk prøve, men den likte ho overhodet ikke! Den bråka for mye og hadde større gasspedal så det gjorde den så mye vondere å kjøre enn A6en! :shock:

Hehehe... det er åpenbart forskjell på damer. Jeg får nesten ikke lov til å tenke på et bilbytte når det gjelder vår 8 år gamle E46 for den kjenner hun og den føler hun seg trygg i når hun kjører den... sier min kjære... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten insisterer på at hun skal ha seg en BMW og er virkelig inspirert til å lære mye om modellene/motorene til de forskjellige BMW'ene. Hun er også ofte lammi meg i garasjen å skrur, kjører bilcross gjør hun også. Må si jeg har funnet meg en lovende frue :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo også noe! Ho klarte jo heller aldri å få med seg hva E60en vi prøvde het, så ho tok bare en lynkjap konklusjon! På Top gear så hadde ho sett en E60 M5 og når folk lurte på hva slags bil vi kikka på så sa jo ho da selvsagt " En nyere BMW 5 ett eller annet, M5 var det ja" :shock:

Så folk trodde jo det hadde tørna helt for meg i mitt bilvalg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...