axept Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Fikk brev i går.«Varsel om pålegg av tjenesteplikt i Sivilforsvaret» noen erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Bra jeg gjennomførte verneplikten som en normal MP-soldat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Jeg er er "desverre" med i Sivilforsvaret. Hvis du først kommer inn kommer du faen ikke ut igjen før du omtrent sitter på gamlehjem. Du vil bli kalt ut til forskjellige ting som politiet etc trenger hjelp til. Søking etter folk, ved store branner, oversvømmelse (bære sandsekker som nevnt..[emoji14] ) og andre sånne ting... Eneste positive jeg har hatt med sivilforsvaret er de 3 ukene jeg hadde på Starum. Mye artige folk og egen bar. Ellers er det 2 øvelser i året, en om våren og en om høsten. PS! Dritt dårlig betaling! Sent fra min LG-D802 via Tapatalk jeg lurte litt på søke jobb i sivilforsvaret når jeg er ferdig med skole. men ettersom hva du skriver, så virker det ikke særlig interesant ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Tror man kan havne i sivilforsvaret etter endt førstegangstjeneste. Jeg havnet i HV noen år etter førstegangstjenesten, helt knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 jeg lurte litt på søke jobb i sivilforsvaret når jeg er ferdig med skole. men ettersom hva du skriver, så virker det ikke særlig interesant ut likevelÅ jobbe i SF er sikkert noe annet enn sånn som jeg er. Er sikkert mange utfordringer innen SF.Men i hovedsak så blir sånne som oss som hjelper til brukt som hjelpemannskap når andre ikke orker mer. Kan du si.. Tror man kan havne i sivilforsvaret etter endt førstegangstjeneste. Jeg havnet i HV noen år etter førstegangstjenesten, helt knall.Ja, har hørt om flere som har fullført førstegangstjeneste som blir kallet inn til SF. Jeg selv fullførte ikke førstegangstjenesten....Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hva gjør man på når man bestemmer seg for å bare være våken hele natten for å prøve å rette en dårlig døgnrytme? Noen som har noen bra og lett tilgjengelige bil-dokumentarer eller lignende? Festlig at du skulle spørre om det i dag, i natt lå jeg våken og ikke fikk sove. Så jeg tok frem paden og søkte etter bildokumentar på Youtube og fikk opp mye forskjellig, så til slutt en dokumtar om Renault 5.... Ikke le, det var faktisk en bra og interessant dokumenter om en undervurdert og genialt liten fransk krabat Verdens første bil med integrerte støtfangerene i bilens design, samt noen heftige turboutgaver Hvem var det som sa at jeg kun hadde interesse for BMW igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Renault har laget blant verdens beste kjørebiler, under RenaultSport merket. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Renault har laget blant verdens beste kjørebiler, under RenaultSport merket. Har hørt at Renault Megane RS (eller hva den heter) iallfall er veldig bra, kryr av de nede på og rundt Nurburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Twinge (Up!), Clio (Polo) og Megane (Golf) har alle vært "best i klassen" under RenaultSport. Jeg har ikke sett en RS på veien i Norge (kun sett en Clio RS 200 Cup til salgs på finn.no), men leser man britiske bilblader (arm chair racing ftw! Yaay) så kommer de oftest ut som de beste i klassen. I min eventuelle bilsamling ville jeg definitivt hatt en Clio III RS 200 Cup. De er på størrelse på Polo og er den siste hot hatchen på markedet med naturlig pustende motor (200 hk), og som er satt opp for banekjøring. Chris Harris (som du er fan av, etter hva jeg har skjønt), har sagt at de er hvermannsens 911 RS. Sjekk ut denne testen (sett på undertekst!) av over 20 år gamle Renault Clio Wiliiams av en kjøreglad italiensk mann: Se hvor glad han blir! Får jo lyst til handle en hurtig-baguette med en gang! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Renault har produsert mye spennende opp gjennom årene. Gordini i forskjellige utgaver feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Kjedelig å jobbe når det er ferie rundt om , fy fader så stille det er ... Skal ikke klage da det er mye jobbing ellers , men tiden går sykt tregt ... Lurer på Reker og loff i dag , med hvitløk majones , det er gøtt ! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Kom på jobb 08... gjorde meg ferdig med morgendagens rutiner til 09...sovna i stolen til 1130.... sett 2 filmer... Skal strax hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Nesten sånn det er her å, jobber med transport selv , export og import. satt opp et par biler for lasting til i morgen i Oslo , også har det gått et par kaffe'r og TV som står på her hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 kunne vært verre joakim jeg har ferie og alle vennene mine er i jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Det er verre ja ... Da går liksom ferien til ingen ting soffa sliting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg