Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

har du malt noe i det hele tatt Wicky ??? :P

Løp og kjøp blomster fort som fy.................

JEG har overvåket og delegert ansvar til de involverte... dessuten knuste jeg en sånn stygg vase-statue-byste shiit....

Men ene rommet er ferdig da, soverommet. Og der har jeg "plutselig og helt uskyldig" flyttet inn nett, tv, dvd og nintendo.... 

Og nope...blomster er forbruksvare. Spanderer heller en god kebabmiddag på henne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange wicky'er trenger man for å bytte en lyspære.

en for å se at pæra er røket

en for å handle ny pære

en for å kjøre han som handler pære

en for å handle kebab som niste mens man bytter pære

en for å ta ut gamle pære

en for å ta nye pæra ut av esken

en for å holde gardintrappa

en for å sette inn ny pære

og sist men ikke minst, en for å overvåke og delegere oppgaver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan så sett M bilen på foreldre, hvis ikke så får du ta en ringerunde og internett runde til alle forsikringsselskapene i Norge og gå får den rimeligste som også har greie nok betingelser. Er ikke alltid bare prisen som burde gjelde, men også vilkårene eller dekningen når skaden først har skjedd. Har du økonomi til det så kan du også heve egenandelen slik at den blir høyere, dermed blir månedsprisen og forsikringspremien lavere. Men kun om du kan tåle en støyt i din private økonomi. Du er nok ikke den første med M bil og ung alder, så det skal nok gå fint, men du må nok regne med litt dyrere pris enn vanlige biler. Men har hørt om mange med greie priser. Så spørs det om din forsikringshistorikk og eventuell oppstart Bonus.

Lykke til, og informer oss gjerne om hvilken M bil og hvilken forsikring du gikk får, vilkår og pris =)

Hermanoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ringerunde på E31 840, E38 728 og 735 for noen dager siden.

Troll og Codan ville ikke forsikre grunnet for høy effekt. 286 hk noe jeg aldri har hørt før :-k

De kunne forsikre 728'en.

E34 540 (samme motor) fikk ikke det spørsmålet i 2010.. :whatever:

Jeg er godt voksen. (tilverket på 60 tallet), hatt førerkort siden 1984 og kjørt skadefritt!

Har hatt NAF forsikring i 5 år.

Noen som har opplevd det samme?

Endret av Espen A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ringerunde på E31 840, E38 728 og 735 for noen dager siden.

Troll og Codan ville ikke forsikre grunnet for høy effekt. 286 hk noe jeg aldri har hørt før :-k

De kunne forsikre 728'en.

E34 540 (samme motor) fikk ikke det spørsmålet i 2010.. :whatever:

Jeg er godt voksen. (tilverket på 60 tallet), hatt førerkort siden 1984 og kjørt skadefritt!

Har hatt NAF forsikring i 5 år.

Noen som har opplevd det samme?

Da jeg skulle forsikre en BMW E38 728i så fikk jeg tilbud fra alle selskap utenom DNB hvor jeg er bankkunde, de sa at de ikke forsikret den bilen for førere under 25. Så ja, forsikringsselskaper bestemmer selv hva de vil og ikke vil forsikre og de bestemmer også om de ikke ønsker å forsikre visse biler for sjåfører under en viss alder. That`s life. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...