Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt slike gule ekstralys som golfen har. Tenkte å kline dem på E30n men da blir jeg vel heftig tyna :lol:

Skrevet

Fytti rakkern å ræva veistandard det er inne i Oslo sentrum. Har kjørt litt rundt i Oslo i dag og nå synes jeg riktig synd på understellet på E90en, ennå jeg kjørte så sent og forsiktig jeg kunne over trikkeskinner, kumlokk og asfaltkanter. Skjønner ikke hvordan dere med senka og stive biler overlever :roll:

Men været var fint da :D

Skrevet

I Oslo kan du fort komme borti veier der frontfangern din får seg et stygt skrap. Plutselig på en vei kan det være arbeid (som selvsagt er skilta 1 m. før arbeidet) og har du senka bil og tung trafikk bak deg så er det bare å gjøre seg klar til ubehageligheter...

Her bort på Rosenhoff er det f eks en vei som absolutt ingen senka biler hadde overlevd.

Skrevet

vi hargjort som nordmenn flest gjør

irriterer seg i to uker før vi "godtar" det for så å holde kjeft

Skrevet
vi hargjort som nordmenn flest gjør

irriterer seg i to uker før vi "godtar" det for så å holde kjeft

Heeeeeeeeeeeeeeelt korrekt.

Samt en god posjon udugelige nordmenn som gjør halvveis jobber og krever dønn solid lønn.

Ingen håp, bare vent og se :)

Skrevet

Husker jeg skulle kjøre et par kompiser ned til grunerløkka med e46en jeg hadde. Endte med at jeg måtte kjøre masse omveier da jeg ikke kom over fartsdumper og hull uten at det skrapet. Gutta var imponerte over den praktiske bilen min da :)

Image is everything!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...