Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis veikvaliteten er i nærheten av det man ser ellers på østlandet, har dere ingenting å klage over.

Når man kommer over fjellet, er det som å komme til et annet land mtp veikvalitet.

Skrevet
Hvis veikvaliteten er i nærheten av det man ser ellers på østlandet, har dere ingenting å klage over.

Når man kommer over fjellet, er det som å komme til et annet land mtp veikvalitet.

Vegkvaliteten i Oslo er mange steder virkelig helt på trynet, resten av østlandet har nydelige veier sett i forhold.

Skrevet

tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og?

ca slik ser store deler av oslo ut om dagen

4001502717.jpg

forøvrig like ved der jeg bor og #-o

Skrevet

Den koster vel litt kroner den der Wicky, orker ikke ha så dyr bil jeg ass. Men skjønner att folk gir litt ekstra for å nyte kvaliteten i en velldreid bimmer.

Skrevet
tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og?

ca slik ser store deler av oslo ut om dagen

http://www.noblad.no/polopoly_fs/asfalt ... 502717.jpg

forøvrig like ved der jeg bor og #-o

Kollektivtrafikken der jeg bor begrenser seg til 3 bussavganger hver dag. :P

Vi har ikke det problemet med kanter rundt trikkeskinnene her, da vi ikke har trikk, men jeg kjenner meg likevel godt igjen i veier med tilsvarende kvalitet. Utrolig slitsomt å kjøre på.

Min største frustrasjon i hverdagen er disse fartshumpene de har begynt å sette opp over alt for å skåne ryggen til bussjåførene. #-o

Ojora97YXVZ4d6dtxasOfAh5iRKhCRYWEwvfuf5yGbcQ.jpg

Dette er de eneste fartshumpene jeg ikke kan kjøre rett over med mine biler. Må plassere et hjul på hver hump for å skåne bunnpanne og eksos.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...