wicky124 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 oOo den var rå!Hadde vært tøft som daily cruiser i rushen / politikontroll...haha
Yngvejos Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Hvis veikvaliteten er i nærheten av det man ser ellers på østlandet, har dere ingenting å klage over. Når man kommer over fjellet, er det som å komme til et annet land mtp veikvalitet.
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Klager ikke jeg, bare syns det er kjedelig at jeg må kjøre fast-track i stedet for bmw..
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Forresten wicky, er det sånn du har? viewtopic.php?f=52&t=162565
Robkill Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Hvis veikvaliteten er i nærheten av det man ser ellers på østlandet, har dere ingenting å klage over.Når man kommer over fjellet, er det som å komme til et annet land mtp veikvalitet. Vegkvaliteten i Oslo er mange steder virkelig helt på trynet, resten av østlandet har nydelige veier sett i forhold.
ehrnst Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og? ca slik ser store deler av oslo ut om dagen forøvrig like ved der jeg bor og
wicky124 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 nei har ikke den siden den der er diesel OG facelift....jeg har pre-face...
Larsinnj Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Tviler på de sier "både og" i Hviterussland. Knut: Rusty ser vel ikke slik ut nå mtp. at den er under oppbygging igjen!
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Den koster vel litt kroner den der Wicky, orker ikke ha så dyr bil jeg ass. Men skjønner att folk gir litt ekstra for å nyte kvaliteten i en velldreid bimmer.
Yngvejos Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og?ca slik ser store deler av oslo ut om dagen http://www.noblad.no/polopoly_fs/asfalt ... 502717.jpg forøvrig like ved der jeg bor og Kollektivtrafikken der jeg bor begrenser seg til 3 bussavganger hver dag. Vi har ikke det problemet med kanter rundt trikkeskinnene her, da vi ikke har trikk, men jeg kjenner meg likevel godt igjen i veier med tilsvarende kvalitet. Utrolig slitsomt å kjøre på. Min største frustrasjon i hverdagen er disse fartshumpene de har begynt å sette opp over alt for å skåne ryggen til bussjåførene. Dette er de eneste fartshumpene jeg ikke kan kjøre rett over med mine biler. Må plassere et hjul på hver hump for å skåne bunnpanne og eksos.
Jordfræsar Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Utrolig hvor mange fartsdumper det begynner å bli overalt! Og de er så elendig laga så det blir ubehagelig uansett fart...
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Så ikke noen av dem der jeg var i Tyskland, hvertfall..................
Anbefalte innlegg