Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min største frustrasjon i hverdagen er disse fartshumpene de har begynt å sette opp over alt for å skåne ryggen til bussjåførene. #-o

Ojora97YXVZ4d6dtxasOfAh5iRKhCRYWEwvfuf5yGbcQ.jpg

Dette er de eneste fartshumpene jeg ikke kan kjøre rett over med mine biler. Må plassere et hjul på hver hump for å skåne bunnpanne og eksos.

Kan du kjøre sånn over? :o jeg må kjøre med et hjul oppå og et hjul nede, kjører jeg med hjul på hver side eller et hjul på hver dump, for å ikke kantkjøre felgene :P hater disse fartsdumpene over alle hindringene de setter opp for råkjøring..

Skrevet

sånn en har de just satt opp på veien inn til verkstedet! tror naboene var lei at vi brukte sletta som teststripe :P

Skrevet

Min største frustrasjon i hverdagen er disse fartshumpene de har begynt å sette opp over alt for å skåne ryggen til bussjåførene. #-o

http://gfx.nrk.no/Ojora97YXVZ4d6dtxasOf ... 5yGbcQ.jpg

Dette er de eneste fartshumpene jeg ikke kan kjøre rett over med mine biler. Må plassere et hjul på hver hump for å skåne bunnpanne og eksos.

Kan du kjøre sånn over? :o jeg må kjøre med et hjul oppå og et hjul nede, kjører jeg med hjul på hver side eller et hjul på hver dump, for å ikke kantkjøre felgene :P hater disse fartsdumpene over alle hindringene de setter opp for råkjøring..

Som sagt, er det de eneste jeg ikke kan kjøre rett over. ;)

Skrevet

Fræsarn, haha :D

Jeg har ikke hatt senka bil på evigheter, men selv med vanlige biler tar jeg ikke sjansen. Venter til det er fritt for trafikk mot meg og kjører med et hjul ned og et på...

Skrevet

Veiene i Oslo er helt på trynet.. Selv i hiace og transporter rister det og er ubehagelig.. Humper og står i.. Ble også Litt ivrig på en E30 som stod parkert rett ved høgskolen rundt 8 tiden i kveld med to stykker i, noen her? :D

Skrevet

De fartsdumpene der er helt jævlige.. Selv med E30n min (som ikke er så veldig lav) må jeg kjøre med et oppå og et utenfor for å ikke skrape :P

Skrevet

Haha... bikjer og jennifer aniston og owen wilson! I dont think so :D

Foretrekker heller en gammal slager fra 04. District B13. Anbefales sådan! Æksjån.

Med dette sier jeg god natt!

-WM_strip_DK_20110706.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...