Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og?

ca slik ser store deler av oslo ut om dagen

4001502717.jpg

forøvrig like ved der jeg bor og #-o

hvis jeg er der jeg tror det er så er det ikke så langt unna meg heller, bare rett opp bakken og til høyre.

Hvis veikvaliteten er i nærheten av det man ser ellers på østlandet, har dere ingenting å klage over.

Når man kommer over fjellet, er det som å komme til et annet land mtp veikvalitet.

Etter å ha kjørt litt rundt både på vestlandet og østlandet så vil jeg si at veiene i Oslo faktiskt ofte er mye dårligere stand en vestlandet så sant man tar av fra hovedveien. Hovedveiene i Oslo (e6,e18,ring1,2,3) er i bra stand, men mye utenfor der er i skikkelig dårlig tilstand. Men vi skal vel generellt ikke klage alt for mye, bortsett fra at alle hovedveiene er underdimmensjonert.

Nå er det heldigvis sommerferie,men jeg kjenner jeg begynner å bli lei av å bruke en time hjem fra jobben, på 2,5mil. I dag kjørte jeg samme strekningen på under 15min. 8)

Skrevet

Hehe mottok denne i dag, pleier og vinne penger men denne var drøy :P

Kj�re Western Union medlem,

Du har (1) ulest melding!

Din Western Union-konto er l�st.

Som et sikkerhetstiltak m� du oppgi ditt kredittkort CVV (de 3 siste sifrene p� baksiden av kortet) for � l�se opp kontoen din.

Skrevet
tviler ikke på at veistandarden hos deg er dårlig yngve. MYE er dårlig i "utkantsrøk" sikkert lite kollektivtrafikk og?

ca slik ser store deler av oslo ut om dagen

http://www.noblad.no/polopoly_fs/asfalt ... 502717.jpg

forøvrig like ved der jeg bor og #-o

Kollektivtrafikken der jeg bor begrenser seg til 3 bussavganger hver dag. :P

Vi har ikke det problemet med kanter rundt trikkeskinnene her, da vi ikke har trikk, men jeg kjenner meg likevel godt igjen i veier med tilsvarende kvalitet. Utrolig slitsomt å kjøre på.

Min største frustrasjon i hverdagen er disse fartshumpene de har begynt å sette opp over alt for å skåne ryggen til bussjåførene. #-o

Ojora97YXVZ4d6dtxasOfAh5iRKhCRYWEwvfuf5yGbcQ.jpg

Dette er de eneste fartshumpene jeg ikke kan kjøre rett over med mine biler. Må plassere et hjul på hver hump for å skåne bunnpanne og eksos.

forbanna tatere som har bestemt at det skal bygges slike, dem skraper bort tectylen jeg i gulvet på bilen :evil: Da skaper jeg unødvendig kø også når jeg må kjøre i gangfart over, og eventuelt vente på at bilen i motsatt felt har kjørt, sånn at jeg kan bruke begge demperne som ramper!

Skal man ikke kunne holde fartsgrensa over humpa? må da lages slik at selv en ferrari kan holde fartsgrensa over, den er jo serieprodusert og original :!:

Skrevet
":3c1j46bz]Tshawe vs Lambo: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10080147

Altså, han kjørte en Lambo han hadde lånt fra Auto Forum, i bar overkropp, uten lappen, og svinget innom McDonalds Drive in...

Tipper forhandleren hadde vært fornøyd uansett. Få tilbake en bil med ketchupflekker og svette i setene.

Like godt den brant opp.

Eier av Auto Forum fnyser av Thaules påstander og sier han ikke er redd for et økonomisk krav mot sitt selskap.

Haha. Like i care liksom, det var bare en lambo. Bra holdning. :)

Skrevet

Det fungerer sånn at man monterer den på en 5 meter høy antenne oppe på taket på bilen.

Nei da. Det er sånn at du får en brikke du monterer i ruta på bilen. Så får du regning 1 gang i mnd, så det er bare tut og kjør det.

Skrevet
Det fungerer sånn at man monterer den på en 5 meter høy antenne oppe på taket på bilen.

Nei da. Det er sånn at du får en brikke du monterer i ruta på bilen. Så får du regning 1 gang i mnd, så det er bare tut og kjør det.

blir det billigere med autopass? så på siden dems at det sto 1050 kr i forskuddsbetaling kan jeg kjøre til de 1050 kr er tomme?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...