Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var for det meste kun i Oslo sentrum jeg kunne notere meg de værste tilfellene av dårlig vei. Ringveien og de øvrige veier utenfor byen har helt ok standard. Men jeg har sett værre veier i en storby, som i Antwerpen i Belgia hvor det kun var gove brosten over alt. Var ikke så mye huller og kumlokk men når bilene kjører i opptil 100 km/t på brosten hver dag så tror jeg det gjør sitt med lagre og foringer :wink: Her i Arendal har veistandarden blitt forbedret mange hakk de senere årene, men det gjenstår fortsatt en god del.

":3h5p5p0i]Tshawe vs Lambo: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10080147

Altså, han kjørte en Lambo han hadde lånt fra Auto Forum, i bar overkropp, uten lappen, og svinget innom McDonalds Drive in...

Tipper forhandleren hadde vært fornøyd uansett. Få tilbake en bil med ketchupflekker og svette i setene.

Like godt den brant opp.

Kan ikke annet enn å kose meg over dette jeg! Han Tshawe må jo være blant dem i kjendisnorge med laves IQ, hver gang jeg ser han på TV så utstråler han kun en ting! Dum som en sau!! :roll: Og når han da låner seg en Lamborghini og skal være bajas i bar overkropp, svinger innom Drive in for å brife og så TAR BILEN FYR!!! HAHAHA :mrgreen:

Det er veldig trist med bilen selvsagt, er jo ikke mange av disse i Norge så jeg synes det er dumt det nå finnes en mindre. Bilen tilhørte forøvrig en finansmann fra Arendal som Autoforum skulle selge for ham, har ofte sett denne bilen rundt i byen her. Var jo tidligere hans firmabil i ett firma han fikk fyken i pga underslag, og dette firmaet krevde at han kjøpte bilen da han fikk fyken. Var noe strid rundt dette.

Skrevet

En kompis av meg kom i krangel med Tshawe på byen for et par år tilbake. Da serverte Tshawe det som må være den mest patetiske linjen en slik B-kjendis kan komme med. "Vet du hvem jeg er, eller?!". Triste saker. Det som er ekstra komisk er at kompisen min hadde ikke peiling på hvem han var før noen andre fortalte det til ham.

Skrevet
Ved slike "trusler" må man jo spørre hvem vedkommende egentlig er :D

Agree. Fungerer også å finne på et eller annet fancy navn og peke på noen store mennesker og si at hvis vedkommende kødder med deg trenger du bare å knipse i fingra så kommer dem. :lol:

Skrevet

Hva venter du på? Venter selv på en del shit som jeg synes kunne komme snart.

Edit: Felgene mine er kommet til Hamar i dag ser jeg, så da kommer dem i morgen da! :D

Skrevet
jeg spør aldri...men spør om de vet meg...jeg er pakistaner...lever på vårt "dårlige" rykte for morro skyld :P

Det er kanskje på tide å gjøre noe med dette ryktet nå som det etterhvert er mange andre innvandrergrupper i Norge. Jeg tror f.eks ikke at alle italiensk-amerikanere uten videre liker å bli forbundet med maffia. Det er litt dumt hvis noen få kriminelle pakistanere på en tilsvarende måte klarer å ta patent på hva det vil si å være norsk-pakistaner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...