Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener folk om kjøp av dieselbil om dagen med tanke på fremtidige avgifter/restriksjoner etc.?

Har en ganske grei e60 525d jeg lurer litt på (med manuell av alle ting), men jeg er igrunn litt småskeptisk til diesel for tiden grunnet nettopp dette. En annen ting er jo selvfølgelig servicekostnader og pålitelighet, men der en litt annen sak.

Hadde utvalget av aktuelle 525i-er vært bedre hadde jeg uten tvil gått for det, men de finnes knapt med det utstyret jeg ønsker og til en akseptabel pris.

Skrevet
jeg spør aldri...men spør om de vet meg...jeg er pakistaner...lever på vårt "dårlige" rykte for morro skyld :P

Det er kanskje på tide å gjøre noe med dette ryktet nå som det etterhvert er mange andre innvandrergrupper i Norge. Jeg tror f.eks ikke at alle italiensk-amerikanere uten videre liker å bli forbundet med maffia. Det er litt dumt hvis noen få kriminelle pakistanere på en tilsvarende måte klarer å ta patent på hva det vil si å være norsk-pakistaner.

well...sometimes I like it ;)

Skrevet

FERIE!!!!!!!!

4 UKER!!!!!

Først Gatebil i helga, Så nurburgring, så rudskogen, så 3 forskjellige musikk festivaler og en langweekend med dama en plass i verden!

HÆRLIG :D

Skrevet

Drar nedover en tur i morgen, så jobb frem til 3 på lørdag og så ned på gatebil igjen og sove over til søndag! :D

Gleder meg villt til drift pro !

Skrevet

Forbanna heldiggriser! Skal stå rett opp og ned div plasser i Oslo de neste 2 ukene jeg #-o

Kjempegøy med førstegangstjeneste! :roll:

Skrevet
Drar nedover en tur i morgen, så jobb frem til 3 på lørdag og så ned på gatebil igjen og sove over til søndag! :D

Gleder meg villt til drift pro !

Nice! Vi drar på lørdag og ank Rudskogen kl 09.00 ;)

Skrevet
jeg spør aldri...men spør om de vet meg...jeg er pakistaner...lever på vårt "dårlige" rykte for morro skyld :P

Det er kanskje på tide å gjøre noe med dette ryktet nå som det etterhvert er mange andre innvandrergrupper i Norge. Jeg tror f.eks ikke at alle italiensk-amerikanere uten videre liker å bli forbundet med maffia. Det er litt dumt hvis noen få kriminelle pakistanere på en tilsvarende måte klarer å ta patent på hva det vil si å være norsk-pakistaner.

Ingen tenker stygt om pakistanere lenger, hvertfall i ekstremt mye mindre grad enn tidligere. Advokater, TV-kjendiser, tonnevis av leger, revisorer osv. - i Oslo finner du pakistanere i alle slags statusstillinger (kjenner som sitter jævlig høyt oppe i GET og en som jobber som råvarespekulant for Statoil). Jeg kan faktisk telle fem pakistanske barndomsvenner som etterhvert har utdannet seg som leger, det er ganske villt.

Før var det nordlendinger, så var det pakistanere, nå er det andre grupper folk misliker mest (somaliere som ikke gidder å jobbe og kurdere/afrikanere som voldtar, antar jeg). Det er fortsatt mye pakk igjen, men det har heldigvis gått mye i rikitig retning og det tror jeg er fordi nyere generasjoner har skjønt at det er i Norge de har en fremtid, ikke i terrorutsatte Pakistan der man ikke klarer seg med mindre man har familie som eier mye fra før.

Om man gjør som Wicky og går rundt og leker gangster når man egentlig er snill og grei, så, ja... Trekk egen konklusjon.

Skrevet

han adeel er dessverre en taper....er visst "in" å motsi sin religion og kultur for tiden for å oppnå anerkjennelse! greit han har mange gode poeng, men visse ting er helt bak mål!

og det å kaste ut kriminelle innvandrere...hva med de som er født og oppvokst her?en slik politikk er dessverre umulig å gjennomføre...

jeg leker faktisk ikke gangster Noekult....men noen ganger hjelper fortidens rykter ganske mye når man vil unngå en konfrontasjon.... jeg vil heller at motparten skal tro at jeg er "gæern med mange fettere" enn å faktisk sloss med han...

dessuten..slåssing ødelegger sveisen min :lol:

Skrevet

Er det en person her inne som du ikke har kalt taper? :)

Hva er bak mål?

Jeg har ikke nevnt å kaste ut kriminelle innvandrere. Hvorfor nevnte du det plutselig?

Og det med at du ikke vil slåss, var jo det jeg mente! En dag så møter du på noen som faktisk reagerer annerledes.

Og hvor faen har jeg sagt noe i mot kultur eller religion?? Leser du ting jeg ikke skriver, eller? Fy faen! Du ligner jo mer og mer på Fredrik når det gjelder å vri på ting og blande inn ting som en ikke nevner jo! Er det mulig...

Skal vi se om du klarer å være saklig nå :) Si i mot religion og kultur, hahahaha, fy faen... Nevn en jævla post der jeg har gjort det så skal jeg sende deg 100 kr. på din konto per post du finner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...