Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte bullorna. Nå har kjærringa knekt 3 hjulbolter på Blazeren min. Selvfølgelig er jeg milevis unna, så da får jeg ikke fikset det med det første..

Skrevet
Noen som har kjørt Gudbrandsdalen og nedover den veien i det siste? Mye veiarbeid/lav fart grunnet flommen tidligere i år?

Skal kjøre Ålesund-Gardermoen imorgen, og kan være greit å vite om man skal lagge inn ekstra tid.

Noen som vet?

Skrevet
En kompis av meg kom i krangel med Tshawe på byen for et par år tilbake. Da serverte Tshawe det som må være den mest patetiske linjen en slik B-kjendis kan komme med. "Vet du hvem jeg er, eller?!". Triste saker. Det som er ekstra komisk er at kompisen min hadde ikke peiling på hvem han var før noen andre fortalte det til ham.

Haha! Så vittig! vi hadde noe liknende da Tshawe og han andre lille kompisen hans var her i byen og sang på Kulturhuset for en 3 år siden, og etterpå så sto de på baksiden og tok en røyk da vi kom forbi i bil. "Vi stopper og juler opp de negerene da" kommer det fra min røslige kompis på fleip, vi visste jo ikke hvem det var.

Senere så støtte vi på dem inne på et utested i byen her, de kom inn og trodde de var så viktige men i realiteten så visste ingen hvem de var :applause: De måte pent stå i kø som alle andre :wink:

Skrevet

For tre dager nevnte jeg at jeg hadde kjøpt presenning for å beskytte bilen mot treet fra helvete. Det har ikke vært veldig fornøyelig å ta denne av og på hver dag. Det er faktisk ganske så pes, men det har vært nesten like ille at jeg ikke har sett en eneste annen bil i mils omkrets med presenning. Hver gang jeg har styrt med dette trekket så har jeg følt meg som han dusten som er over-opptatt av bilen sin, men det endret seg da jeg kom hjem i dag. Bare noen meter unna var det en som hadde kjøpt seg akkurat samme type trekk.

trendsetter.png

Skrevet

hmmm, hvorfor er det ingen mulighet for å søke på delenummer på gs sine sider? søker på bmw's delenummer, men kommer ikke opp noe som helst.

Skrevet
hmmm, hvorfor er det ingen mulighet for å søke på delenummer på gs sine sider? søker på bmw's delenummer, men kommer ikke opp noe som helst.

Irriterer meg over dette selv.. skulle hatt noen deler som jeg ikke finner i ETK med de...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...