Daniel. Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Jeg og vil ha billig forsikring... Den BMWen på vg som Brenner , noen her sin ? brant godt ... begynte å kjøre av seg selv , rareste jeg har sett Tror kanskje de var på E39 gruppen på Facebook i hvertfall Bilen var vel lei av å vente på brannvesenet. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 IF var ikke noe særlig billigere for meg iallfall, men så bytter jeg selskap annethvert år. Enter er billigst for meg akkruat nå, så jeg får bli der en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Holder meg LANGT unna alle mulige jallajalla selskaper. Har IF fra ende til annen her, strålende fornøyd. Til de med jallaselskap, gjenstår å se hvor fornøyd dere er når det smeller eller vannet renner inn i kjelleren hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Har en e34 med rimelig flatt batteri her, er såpass flatt at sentral lås ikke funker og motor ikke engang prøver å starte. Er det noe måte å få låst opp bakdørene slik at jeg kommer til batteriet under baksetet? Og siden jeg har reinforced power supply eller noe sånt, må jeg ha større batteri i bilen enn på en uten det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Låse opp framme med nøkkelen, og så låse opp bakdørene innenfra, går ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Holder meg LANGT unna alle mulige jallajalla selskaper. Har IF fra ende til annen her, strålende fornøyd. Til de med jallaselskap, gjenstår å se hvor fornøyd dere er når det smeller eller vannet renner inn i kjelleren hos dere. Hadde Gjensidige, rekner med det ikke faller under kategorien jallaselskap. Den gang det smalt var det null hjelp å få. Jeg ble rygget på av en lastebil når jeg sto i ro med motorsykkelen. Alt ble dekket til slutt, men jeg måtte ordne ALT selv, kontakten med verksted, ringe gjensidige hundrevis av ganger for å slippe å betale egenandel som de opprinnelig hadde lovt at jeg ikke skulle betale inn, og purringer på å få lukket saken. Jeg flyttet huslån og alle forsikringer etterpå, selv om Gjensidige stort sett er best på pris med Nito-medlemskap. Og jeg har hørt mye skremselshistorier om IF også. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Huset-flyttet-pa-seg-Da-ville-ikke-forsikringsselskapet-betale-3350189.html Jeg har forøvrig flyttet til IF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Låse opp framme med nøkkelen, og så låse opp bakdørene innenfra, går ikke det?Nei. Men bilen går nå Måtte leke apekatt og klatre baki bilen hehe. Endret Oktober 23, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Holder meg LANGT unna alle mulige jallajalla selskaper. Har IF fra ende til annen her, strålende fornøyd. Til de med jallaselskap, gjenstår å se hvor fornøyd dere er når det smeller eller vannet renner inn i kjelleren hos dere. Jeg er iallfall veldig fornøyd med min avtale i Enter, har til og med ordnet meg 0,- egenandel på første skade og vanlige 4000,- ved neste skade. Er også 0,- i egenandel på glass skade, samt 0-, i egenandel på parkerings skade inntil 25000,-. Fort gjort å gå på en smell å kalle ett forsikrings selskap for jallajalla når man ikke er lur nok til å lese det som også står med små bokstaver i polisen, takker det for at iallfall jeg aldri har gått på noen smell med forsikring Har hørt mye dritt om IF, selv var jeg veldig fornøyd med dem men byttet når jeg kjøpte 530en pga de var dobbelt så dyre som alle andre på akkruat den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Hva er dritt med If forsikring da? Hadde fått inntrykk av at Gjensidige var meget seriøs firma. Har fått utbetaling fra de en gang og det gikk smooth. Hvordan er det med bonus og parkeringsskader? 30%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Jeg er iallfall veldig fornøyd med min avtale i Enter, har til og med ordnet meg 0,- egenandel på første skade og vanlige 4000,- ved neste skade. Er også 0,- i egenandel på glass skade, samt 0-, i egenandel på parkerings skade inntil 25000,-. Fort gjort å gå på en smell å kalle ett forsikrings selskap for jallajalla når man ikke er lur nok til å lese det som også står med små bokstaver i polisen, takker det for at iallfall jeg aldri har gått på noen smell med forsikring Har hørt mye dritt om IF, selv var jeg veldig fornøyd med dem men byttet når jeg kjøpte 530en pga de var dobbelt så dyre som alle andre på akkruat den bilen Selvfølgelig er det noen som klager på IF, Gjensidige og de andre store aktørene, de har størst andel kunder og garantert både fornøyde og misfornøyde sådan. Fint for deg at du ikke har hatt noen problemer med forsikringene dine, jeg velger å holde meg til er selskap jeg kan stole på, og forsøker heller å få et godt forhold til de/det selskapet. Jeg har akkurat nå forsikringer på 1 bil, 2 mopeder, innbo, villa, garasje, barn og samboer, så det blir ekstremt mye styr for å bytte forsikringsselskap tre ganger i året, for å kanskje spare 500 kroner og da få helt andre vilkår som jeg ikke er kjent med. Forøvrig har jeg for eksempel superforsikring på bilen, som blant annet dekker motor og gir. Samme kan sies om personalforsikringene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Er sikkert ikke så dritt, de skryter jo av å ha norges mest fornøyde kunder. Jeg er veldig fornøyd til nå. Når jeg hadde uhellet med motorsykkelen tok det 11mnd ca før saken var ute av verden, delvis pga treigt verksted og delvis pga kollektiv hjernesvikt hos Gjensidige. Nå nylig ble 528'en rygget på så framfangeren fikk et fint avtrykk etter et hengerfeste. Fra jeg meldte fra til IF gikk det ca en dag eller to til jeg fikk beskjed om at motparten tok på seg skyld. Mandag skal den til Jæger og få ny fanger. Gode greier. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Er sikkert ikke så dritt, de skryter jo av å ha norges mest fornøyde kunder. Jeg er veldig fornøyd til nå. Når jeg hadde uhellet med motorsykkelen tok det 11mnd ca før saken var ute av verden, delvis pga treigt verksted og delvis pga kollektiv hjernesvikt hos Gjensidige. Nå nylig ble 528'en rygget på så framfangeren fikk et fint avtrykk etter et hengerfeste. Fra jeg meldte fra til IF gikk det ca en dag eller to til jeg fikk beskjed om at motparten tok på seg skyld. Mandag skal den til Jæger og få ny fanger. Gode greier. Sånn skal det være. Jeg hadde også en skade uten å tape bonus, og glasskade uten egenandel. Nettsiden til IF med oversikten over dine forsikringer blant annet er helt suveren bra. Endret Oktober 23, 2015 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Anyone? http://bimmers.no/topic/803003-bilvask-softwash-som-faktisk-fungerer/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Selvfølgelig er det noen som klager på IF, Gjensidige og de andre store aktørene, de har størst andel kunder og garantert både fornøyde og misfornøyde sådan. Fint for deg at du ikke har hatt noen problemer med forsikringene dine, jeg velger å holde meg til er selskap jeg kan stole på, og forsøker heller å få et godt forhold til de/det selskapet. Jeg har akkurat nå forsikringer på 1 bil, 2 mopeder, innbo, villa, garasje, barn og samboer, så det blir ekstremt mye styr for å bytte forsikringsselskap tre ganger i året, for å kanskje spare 500 kroner og da få helt andre vilkår som jeg ikke er kjent med. Forøvrig har jeg for eksempel superforsikring på bilen, som blant annet dekker motor og gir. Samme kan sies om personalforsikringene jeg har. Motor og drivverk skade er vel en selvfølge på alle biler nyere enn 8 år, min dekker i tillegg spesifikt turbo, girkasse, elektronikk som hindrer bilen i å virke som normal. Jeg har tre biler, bolig med innbo, to personforsikring samt reiseforsikring og jeg synes ærlig talt ikke det er så stress å bytte en gang annethvert år, i tillegg til å spare en del penger på det så bygger jeg også opp bonus fortere enn hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt værende i samme selskap. Det synes jeg det har vært verd bryet Verden er ikke så sort hvit som du skal ha det til Endret Oktober 23, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralphh Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Kjapt spørsmål, har en E46 med halogen lykte og jeg ønsker AE. Blir det veldig rart med ringer som lyser og halogenlyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg