spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Går fint i S124 Men felga ser bra ut Prøvemonter de på 02'n en gang også Knut: Ser ofte 2 skoleskilt på skolebiler her i Oslo Og 3-4 syklister i bredden er vanlig hvis man kjører på feil steder Men går vel greit hvis man har god tid og det er flott å se på ?
fish Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Går for tittelen årets ansatt nå. Midt i ferien min har jeg sagt ja til to dager på jobb, grunnet misforståelser og mangel på kommunikasjon. Sitter nå på jobb og leser stillingsannonser på finn.no Etter nesten to uker ferie, er dagen i dag den første feriedagen min med sol fra morgenen av...
flobben Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hvor mye koster en ny 520i flobben? vanskelig å si, men her er det en liten oversikt over hva som kommer http://www.dinside.no/873423/bmw-trimmer-5-serie Kan tenke meg den havner omtrent på det en 520d 184hk koster idag, siden de er like sterke og avgiftene da bør være ca det samme.
Jordfræsar Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Bare man kan få inn nye avgiftsregler nå, så man slepper å betale vannvittig mye for hestekrefter.
[space] Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 BMW kommer med denne flotte saken snart... http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10080190
Kjexx Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 ":1oq0pn2i]BMW kommer med denne flotte saken snart... http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10080190 Fy og skam!
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hva slags kjøretøy tok du det bilde fra Knut? ! Golf 2
[space] Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 En god gammel klassiker nå på fredag. et par timer til ferien starter!
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 hva skjedde med isuzu? Solgt for ett år siden Dreiv laga noen 25 meter lange striper til en kunde nå, var inne på siste skjæringa og da løsna ene løpehjulet og sendte kniven hit og dit.. 25 meter dyr vinyl rett i søpla! Så nå gir jeg faen og tar ferie!
noekult Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har en kompis som har svensk samboer med adresse i sverige. De kjører svensk bil. Bor du i strømstad og jobber i halden må du betale skatt til begge steder. Men jobber du i fredrikstad betaler du bare til strømstad selv om du jobber i norge og er norsk statsborger. Det er mange svensker og norsker som bor i strømstad (tanum) og jobber rundt om i distriktet her.. Får kurs på lønna og vettu. 8 kr på en 100 lapp. Tjener du 600.000 norske så blir det ca 650.000 svenske. Så er jo både bil og mat billig. Hmm okey. Får snuse mer på det den dagen jeg har en million eller to til overs Så kan jeg få to superbiler til prisen av en... Du kan både ha norsk og svensk statsborgerskap. Ja, men du kan kun være skrevet inn i manntallet i et av landene. Ergo er du til enhver tid utvandret fra det andre landet. Hvis du er utvandret fra Norge mister du samtidig en god del rettigheter som f.eks norske dagpenger hvis du blir arbeidsledig. Det er også mange andre sosiale ytelser som er vesentlig bedre i Norge. Som utvandret nordmann kan du kjøre en utenlandsk bil i Norge, men du må være forberedt på å kunne dokumentere forholdet overfor politiet/tollmyndighetene. Dette kan lett bli litt pes iom. at du må fremvise en attest fra svenske myndigheter om at du er innvandret til Sverige, skrevet opp i manntallet i Sverige og har permanent opphold og fast adresse i Sverige. Det holder med andre ord ikke med en bekreftelse fra folkeregisteret i Norge om at du er utvandret. Det var det jeg fryktet ja
Kjexx Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Har en kompis fra halden som bor i strømstad med denne bilen...
Anbefalte innlegg