-Roger- Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 tror nok audien holder verdien lenger også... Riktig pris på audien synes jeg! Ringte på den men var selvfølgelig solgt
Yngvejos Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Eu-kontroll på e30en overstått med beskjed om å vise den på trafikkstasjon fordi felger og senksett avviker litt fra det som er ført inn i vognkortet. (coilovers istedet for 60/40 og 9x16 forran istedet for 7.5x16) Jeg blir provosert over alle søppelbiler som sklir rett gjennom eu-kontroll mens min som var i 99% teknisk stand blir tatt for småting. Tipper de ble frustrert over at de ikke fant slakk i aluforingene.
NBCustom Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Avvik er avvik. fornuft bør verdsettes høyere enn regler enig med Yngve
Robkill Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Få verksteder som er villige til å si fra seg rettighetene til å ha en EU-kontroll, noe som fort skjer om de blir tatt for å "jukse litt" på slikt.
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er det noen som har noe kjennskap til wb09 (marakesh brown) fargen til bmw? Jeg skal lakkere e36`n i den fargen. Og den er det ikke veldig mange av...
316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Gunnra har bursdag i dag. Grattis! FTE har nok av kjennskap til den, vil jeg tro...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Avvik er avvik. fornuft bør verdsettes høyere enn regler enig med Yngve Så om ting er i orden, men ikke godkjent, er det fortsatt greit å få igjen på forsikringen om uhellet er ute? tror ikke det går så bra, og om det blir dødsulykke pga. fornuften er jo det ennå bedre. Fint å ha det på samvittigheten. Tatt veldig på spissen, men de gjør bare jobben sin og gjør de ikke jobbe sin går det utover deg selv og de som godkjenner bilen. Alt slår tilbake... Noen er kanskje mer ivrig enn andre, men bedre føre var.
Erik89 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Kan noen fortelle meg hva den greie under "belte området" er for noe? Har sånn på noen bukser, men de irriterer bare vettet av meg..Får aldri festet de ordentlig heller
316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Møkkareim. Brukes til å tørke deg i rævva om du ikke har papir.
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Sikkert for å stramme inn så jentene kan få se din tåjt-ææs!
NBCustom Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Avvik er avvik. fornuft bør verdsettes høyere enn regler enig med Yngve Så om ting er i orden, men ikke godkjent, er det fortsatt greit å få igjen på forsikringen om uhellet er ute? tror ikke det går så bra, og om det blir dødsulykke pga. fornuften er jo det ennå bedre. Fint å ha det på samvittigheten. Tatt veldig på spissen, men de gjør bare jobben sin og gjør de ikke jobbe sin går det utover deg selv og de som godkjenner bilen. Alt slår tilbake... Noen er kanskje mer ivrig enn andre, men bedre føre var. Dødsulykke pga forbedret veigrep? du er ikke sann Skulle det være årsaken er det uflaks, har ingenting med føre var-prinsipp å gjøre eller om det er lov eller ikke... såvidt jeg veit dør 200 i trafikken hvert år, som oftest originale familiebiler eller fart/dårlig veg/rus.
Yngvejos Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Avvik er avvik. fornuft bør verdsettes høyere enn regler enig med Yngve Så om ting er i orden, men ikke godkjent, er det fortsatt greit å få igjen på forsikringen om uhellet er ute? tror ikke det går så bra, og om det blir dødsulykke pga. fornuften er jo det ennå bedre. Fint å ha det på samvittigheten. Tatt veldig på spissen, men de gjør bare jobben sin og gjør de ikke jobbe sin går det utover deg selv og de som godkjenner bilen. Alt slår tilbake... Noen er kanskje mer ivrig enn andre, men bedre føre var. Aldri hørt om noen som har fått problemer i forbindelse med ulykke som følge av 10mm bredere dekk og et annet nummer på fjærene sine. Jeg fikk dekket skader på mitt "ulovlige" understell da jeg ble påkjørt for ett par år siden.
Anbefalte innlegg