Yngvejos Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hentet halve postkontoret i dag.-Takgrind til E30'n -Gummibåt med årer, stangholdere og elektrisk motor -Senkesett til E30'n -Felgklistremerker Details is a bitch! Og ja, felgen ligger i senga mi! Vanskelig å se på bildet, men har du montert dem flatt inni kanten? De er buet for å monteres på ytterkanten.
316 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Stemmer det Yngve. Synes det virket kult å ha de inni, så må man se på felgen for å se det.
316 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har kronisk muskelbetennelse i ryggen. Har hatt vondt i ryggen konstant siden 2003, og da overdriver jeg ikke. Har en liten skeivhet i ryggen, pluss at jeg har S-formet rygg som gjør at den ene halvdelen av ryggen prøver å kompensere for skeivheten. Det fører til betennelse som nå er på topp, for å si det mildt... MEN, hysterisk morsomme komedier, noen som har?
Kjexx Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Dagens kjøp. 800 kr. Noen som har dekk til salgs? 17"
Jordfræsar Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har kronisk muskelbetennelse i ryggen. Har hatt vondt i ryggen konstant siden 2003, og da overdriver jeg ikke. Har en liten skeivhet i ryggen, pluss at jeg har S-formet rygg som gjør at den ene halvdelen av ryggen prøver å kompensere for skeivheten. Det fører til betennelse som nå er på topp, for å si det mildt...MEN, hysterisk morsomme komedier, noen som har? Austin Pæwærs går i kveld på TV2. Eller så har du jo Beverly Hills Cop 1-2-3. Nei ikke jeg vet...
Kjexx Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Bathtub timemachine og hall pass er greier komedier 316. God bedring da.
///Magnusrc Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har kronisk muskelbetennelse i ryggen. Har hatt vondt i ryggen konstant siden 2003, og da overdriver jeg ikke. Har en liten skeivhet i ryggen, pluss at jeg har S-formet rygg som gjør at den ene halvdelen av ryggen prøver å kompensere for skeivheten. Det fører til betennelse som nå er på topp, for å si det mildt...MEN, hysterisk morsomme komedier, noen som har? Har det samme, S-formet ryggrad. Mange tunge løft fører til mye vondt i ryggen. Operasjon kan løse problemet visstnok, men jeg har ikke hørt om mange vellykkede ryggoperasjoner Høres helt på trynet, men fikk også vite av ryggspesialisten den gangen at jeg har en ekstra ryggvirvel som ville da ha tilsvart en ekstra kotelett fra grisen på middagsbordet Kommer ikke på noen gode komedier i farta.. Har enda ikke fått sett Hangover 2. Anbefales ?
316 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har kronisk muskelbetennelse i ryggen. Har hatt vondt i ryggen konstant siden 2003, og da overdriver jeg ikke. Har en liten skeivhet i ryggen, pluss at jeg har S-formet rygg som gjør at den ene halvdelen av ryggen prøver å kompensere for skeivheten. Det fører til betennelse som nå er på topp, for å si det mildt...MEN, hysterisk morsomme komedier, noen som har? Har det samme, S-formet ryggrad. Mange tunge løft fører til mye vondt i ryggen. Operasjon kan løse problemet visstnok, men jeg har ikke hørt om mange vellykkede ryggoperasjoner Høres helt på trynet, men fikk også vite av ryggspesialisten den gangen at jeg har en ekstra ryggvirvel som ville da ha tilsvart en ekstra kotelett fra grisen på middagsbordet Kommer ikke på noen gode komedier i farta.. Har enda ikke fått sett Hangover 2. Anbefales ? Ja, operasjon kan løse problemet for meg også men da får jeg 8 bolter i ryggen og blir ufør resten av livet. Mao ikke en særlig god løsning da jeg liker jobben min og må gjøre noe hele tiden. Da blir jeg stiv som en stokk og ikke i stand til noen ting...
///Magnusrc Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Ja, operasjon kan løse problemet for meg også men da får jeg 8 bolter i ryggen og blir ufør resten av livet. Mao ikke en særlig god løsning da jeg liker jobben min og må gjøre noe hele tiden. Da blir jeg stiv som en stokk og ikke i stand til noen ting... Akkurat slik jeg og tenker. På lang sikt hjelper styrketrening veldig !
Jordfræsar Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Half man, half machine! Sikkert en løsning om 10-20år. En pille for alt sikkert
Kjexx Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Brock b1 gjør seg bra på e36 altså. <3 Er det en med photoshop her som kan "lakke den" marakesh brown b09 for meg?
Anbefalte innlegg