Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter min mening så ser det bare rart ut, ettersom du da får det store hvite området før bokstavene. Dette gjør at det ser ut som de som har laga skilta har vært noget full, og malplassert alt. Men, meg om mitt.

+1

Oss om vårt :D

Jeg bestilte nye skilt til en bil rett etter de begynte med flagg, og da bestilte jeg uten flagg og midtstilt tall/bokstavrekke.De brukte heller ikke noe klistremerke.

Den gang ble de skiltene laget i Bergen hos Lator, men nå lages vel alle skilt i hele landet på en plass og jeg vet ikke om de gjør det samme der hvis man spør dem.

Skrevet
Etter min mening så ser det bare rart ut, ettersom du da får det store hvite området før bokstavene. Dette gjør at det ser ut som de som har laga skilta har vært noget full, og malplassert alt. Men, meg om mitt.

+1

Oss om vårt :D

Jeg bestilte nye skilt til en bil rett etter de begynte med flagg, og da bestilte jeg uten flagg og midtstilt tall/bokstavrekke.De brukte heller ikke noe klistremerke.

Den gang ble de skiltene laget i Bergen hos Lator, men nå lages vel alle skilt i hele landet på en plass og jeg vet ikke om de gjør det samme der hvis man spør dem.

Lages vel i Sverige såvidt jeg vet.

Skrevet
så denne tidelig i sommer under hove i arendal.. den dundra veldig godt..

gf7rrvirgwq7s2fiqkhr.jpg

hahahahahahhaha, en kompis av meg er medeier her faktisk.. er så tragisk som det går an å få blitt

Skrevet
Borbet er tøft. Men brock felger er de største harryråner felgene jeg har sett! Ikke fint i det hele tatt.

Aldri helt skjønt fusset rundt Brock B1. Er jo dritt kjedelige felger..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...