Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tog en tur till Ökern vid 13:30 tiden... Rätt efter Nordstrand avfarten så stod det en Sölvgrå E46 Coupe med halva bilen över autovernet i riktning Kolbotn/Sofiemyr. Nån här som har försökt att visa upp sina Drifting kunskaper på E6? :applause:

Du skulle ha tatt ett bilde til oss :lol:

Ja, skulle ha gjort det. Men men lätt att vara efterklok!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er slettes ikke sikkert Telenor går med på det men det er artig å prøve. Saltkjelen: Jeg opplevde det samme med Netcom. Har Talkmore eller Chess noen abonnementer med mange SMS?

Talkmore har følgende abbonomenter:

Fastpris Tale: 3000 ringeminutter, 300 sms, 300 MB data - 349,- /mnd

Fastpris SMS: 5000 sms, 500 ringeminutter, 50 MB data - 199,- /mnd

Alt-i-ett: 500 ringeminutter, 500 sms og 500 MB data - 199,- /mnd

I tillegg har man muligheten til å bygge på abbonomentene med rimelige pakker. Abbonomentene koster heller ingenting i oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man i gang med første pilsen :) Ikveld skal dansejulian ta på seg ølbrillene og danse med barbra streisand!

Huff! Hun er så dårlig! :)

I saw what he did there..

Tenker han mente ølbriller som i Erik og Kriss, og Barbra Streisand som i Ducksauce..

Correct me if I'm wrong Julian ;)

Edit: Mener at fargen hvit ikke ble "populær" blant folk før etter 06-07, prøvd og sett på E90'er etter den perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Oslofjordtunnelen fortsatt stenger kl 22? Og i tilfelle når åpner den på morgenen igjen? eller om de er ferdige med dette?

Noe sted man kan sjekke dette? Skal til bø i morgen og dumt å ta tunnelen hvis den er stengt på morgenen. Skal kjøre gjennom den kl 04.30 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har opplevd at snø samler seg i demper systemet, fryser til is og gjør så hele bilen bånner/dunker neddi bare du kjører nedi den minste humpel? Er SYKT plagsomt. Eneste som fungerer er og få tak i noe varmt vann og spyle under og bak dekkene så dritten smelter bort.. Er akuratt som hvis du har en bil med 20 år gamle fjærer som synger på siste vers, fulllasta bil og kjører bitte litt fort på humpler -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå se A-Team for første gang. Håper ikke jeg blir skuffet av filmen. Har kun sett trailer tidligere, så upåklagelig ut da.

Den er bedre enn mange andre filmer ;)

Men ubrukelig dårlig som Ateam. Tøff actionfilm, men ikke forvent at du skal få noen minner om a-team serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? :lol::)

Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall..

Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? :D

da satser jeg på tunnelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? :lol::)

Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall..

Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? :D

da satser jeg på tunnelen.

Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt :lol: En liten nerdete hobby - hundeutstilling :lol:

Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...