Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har tilgang til Autodata? :) Skulle ha undersøkt om det trengs "spesialverktøy" for å bytte reg.reim på en Toyota Celica... Gidder ikke skru i filler for så å ikke få gjennomført det..!
Hva et reg nummr jørgen?

LH78945 :)

Skrevet
Noen som har tilgang til Autodata? :) Skulle ha undersøkt om det trengs "spesialverktøy" for å bytte reg.reim på en Toyota Celica... Gidder ikke skru i filler for så å ikke få gjennomført det..!
Hva et reg nummr jørgen?

Tar jeg ikke helt feil, mener jeg har lest i en prosjekttråd at Anders Wenås jobber på ett Toyotaverksted. Prøv en PM til han. Som sagt, med forbehold. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Noen som vet hva slags bil dette er?

bil.jpg

edit:

Never mind... Fant ut av det: Nissan Skyline Sport Coupe (BLRA) '62

Skrevet
Hva et reg nummr jørgen?

oi, beklager at jeg ikke svarte. Glemte det helt av :P

Skal sjekke det i morgen en gang!

Skrevet

Skal sjekke det i morgen en gang!

Flottings :) Send meg en PM da, og gjerne med arbeidsbeskrivelse/tegning om du gidder

(Om det er noe jeg bør vite, eller om det treng spes-verktøy). Hadde vært evig takknemmelig ;) Drar på treff i morgen, så får nok ikke vært på nett før lørdagskveld tidligst. Slipper jeg og lete her inne :)

Skrevet

Da har jeg klart å fylle hele gårdsplassen her. Vi har nå totalt 6 biler i huset og jeg står for 4 av de. Jaja, er ihvertfall 4 bmw'er ;) Må se til å få bort 2 stk relativt fort tror jeg. Ser litt høkkert ut :P

7kyj073tfekxzwlevf6v.jpg

aep7c7n5oeso5d6b7d3g.jpg

Skrevet

Nå har jeg akkurat vært med på noe meget spesielt... Biljakt!

Jeg ble forbikjørt av en Husqarvna crosser med skilter i sentrum. Han fortsatte i en jævli fart over et par fartsdumper og forsvant. Politiet kom to biler bak meg med fulle blålys men hadde ikke sjans til å følge etter han over fartsdumpene med sin kenguruVito (ikke spesielt egnet for biljakter?)

Jeg fortsatte litt rundt i sentrum mens før jeg igjen så crosseren komme i full fart mot meg. Jeg prøvde å sperre veien for han i rundkjøringa men han kom seg rundt meg. På vei ut på riksveien kvelte han crosseren i et lyskryss og jeg fikk øyekontakt med han gjennom visiret. Angrer nå litt på at jeg ikke hoppet ut av bilen og meide han av sykkelen, hmmm...

Jeg freste etter han ut på veien i rimelig bra hastighet og fulgte han langt innover en grusvei mens jeg hadde politiet på øret. Til slutt måtte jeg gi opp da veien ble for dårlig og jeg hadde kantkjørt ene felgen. :lol::x

Jeg fikk med meg klesplaggene hans, regnr på sykkel og jeg tror faktisk jeg vet hvem som kjørte også....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...