Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aux ingangen på telefonen har PLUTSELIG funnet ut at den ikke skal virke, og plutselig begynne og ringe i hytt og gevær pga det... fy faen jeg kasta hele htc telefonen i bakken og nå er både skjermen knust og dritten "rammeskjev".. Folkens HOLD DERE UNNA HTC. Dritten kosta 6 tusen nå er den pinneved..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? :lol::)

Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall..

Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? :D

da satser jeg på tunnelen.

Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt :lol: En liten nerdete hobby - hundeutstilling :lol:

Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der.

Morra mi skal også opp ditt. haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmesetene i bilen har PLUTSELIG funnet ut at de ikke skal virke. fy faen, jeg kjørte hele bmw-en i en fjellvegg og nå er bilen knust og rammeskjev.. folkens HOLD DERE UNNA BMW! Dritten kosta 600.000; nå er den vrak..

Hvordan skjedde det? Feilberegning av føre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmesetene i bilen har PLUTSELIG funnet ut at de ikke skal virke. fy faen, jeg kjørte hele bmw-en i en fjellvegg og nå er bilen knust og rammeskjev.. folkens HOLD DERE UNNA BMW! Dritten kosta 600.000; nå er den vrak..

du får sette deg oppå peisen min, måle nettopp temperaturen til 130grader+++

dvs thermometeret gikk ikke lenger enn 130grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er litt dum....om du hadde sendt den på oppdatering av software hadde den fungert....

Nei har blitt dårlig kontakt i AUX inngangen, som etter hvert førte til at telefonen trodde at det var kobla i headsett osv, og da har man ikke lyd eller mikrofon på telefonen når man ringer så sånt du ikke faktisk kobler i ett headsett. Så begynte den og kødde med og ringe folk osv, var sånn ringe knapp osv på headsettet som fulgte med telefonen og da har den tydeligvis fått kontakt på ringe polen i aux inngangen.

Mobilen er dævv uansett så fuck it.. treig var den og, windows mobile shit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...