JonasD Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Da vil jeg endelig ta meg friheten til å gratulere meg selv med 18-års dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Aux ingangen på telefonen har PLUTSELIG funnet ut at den ikke skal virke, og plutselig begynne og ringe i hytt og gevær pga det... fy faen jeg kasta hele htc telefonen i bakken og nå er både skjermen knust og dritten "rammeskjev".. Folkens HOLD DERE UNNA HTC. Dritten kosta 6 tusen nå er den pinneved.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 du er litt dum....om du hadde sendt den på oppdatering av software hadde den fungert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall.. Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? da satser jeg på tunnelen. Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt En liten nerdete hobby - hundeutstilling Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der. Morra mi skal også opp ditt. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Varmesetene i bilen har PLUTSELIG funnet ut at de ikke skal virke. fy faen, jeg kjørte hele bmw-en i en fjellvegg og nå er bilen knust og rammeskjev.. folkens HOLD DERE UNNA BMW! Dritten kosta 600.000; nå er den vrak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Varmesetene i bilen har PLUTSELIG funnet ut at de ikke skal virke. fy faen, jeg kjørte hele bmw-en i en fjellvegg og nå er bilen knust og rammeskjev.. folkens HOLD DERE UNNA BMW! Dritten kosta 600.000; nå er den vrak.. Hvordan skjedde det? Feilberegning av føre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Varmesetene i bilen har PLUTSELIG funnet ut at de ikke skal virke. fy faen, jeg kjørte hele bmw-en i en fjellvegg og nå er bilen knust og rammeskjev.. folkens HOLD DERE UNNA BMW! Dritten kosta 600.000; nå er den vrak.. du får sette deg oppå peisen min, måle nettopp temperaturen til 130grader+++ dvs thermometeret gikk ikke lenger enn 130grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Da vil jeg endelig ta meg friheten til å gratulere meg selv med 18-års dagen. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 du er litt dum....om du hadde sendt den på oppdatering av software hadde den fungert.... Nei har blitt dårlig kontakt i AUX inngangen, som etter hvert førte til at telefonen trodde at det var kobla i headsett osv, og da har man ikke lyd eller mikrofon på telefonen når man ringer så sånt du ikke faktisk kobler i ett headsett. Så begynte den og kødde med og ringe folk osv, var sånn ringe knapp osv på headsettet som fulgte med telefonen og da har den tydeligvis fått kontakt på ringe polen i aux inngangen. Mobilen er dævv uansett så fuck it.. treig var den og, windows mobile shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Gratulerer med dagen Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Gratulerer! Tipper du aldri har smakt alkohol før i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 For 2 år sida masa han om at jeg og Mads skulle være med på Pub`n når vi var på fisketur ;D så tror nok desverre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Haha... vil tro at dere ikke er vonde å be heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg