Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i halden, men det er ikke så langt unna. Jeg er jo registrert i forsvars departementet så jeg burde få hjelpe om de trenger folk.

Skrevet
Politiet frykter at gjerningsmann er på frifot etter skytinga.

Om det er han på 32 år som sier det tror jeg ikke på det, han er truende til å si hva som helst.

Skrevet
Politiet frykter at gjerningsmann er på frifot etter skytinga.

Om det er han på 32 år som sier det tror jeg ikke på det, han er truende til hva som helst.

Ifølge flere vitnemål fra ungdommene på Utøya, skulle det være TO gjerningsmenn som skjøt. ABB og en annen person kledd i mørke klær med mørkt hår.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo ... d=10080633

Skrevet

kjexx: Okey, bra, du får ta kontakt med Røde Kors og si at du er registrert, kanskje de har mangel på folk med din kompetanse :)

wicky124: "When a muslim commits an act of terrorism, it's because he's a muslim. When a white guy commits an act of terrorism, it's because he's nuts" -Frans Bouma.

316: Det bare gjør det hele mer forvirrende! Ønsker norsk politi all lykke til for å få oppklarhet i denne situasjonen!

Skrevet
Slik jeg husker så var du tidlig ute og anklaget islamistiske terror organisasjoner Fredrik... Men var visst en av "dine" som gjorde dette...

Husk at de fleste nordmenn kaller seg ikke for noe som helst.

Skrevet

Det var ikke bare Fredrik som var tidlig ute med det wicky, resten av verden var også tidlig ute med det, for det er det verden er vinklet mot, takket være mediene, men også de terrororganisasjonene som bruker den islamistiske troen som "unnskyldning"

Det er klart det er feil å gå så tidlig og hardt ut, men det er sånn det blir.

Desverre:/

Skrevet

Ingard er iallefall patetisk nok til å slette sine islam/innvandrer hat innleggene... Fredrik er iallefall mann nok til å stå for sine "feil" og beklage seg (om enn på en ganske innviklet måte)

Er så kvalm over mange av mine bekjente som plutselig ble rasister og hatet innvandrere og muslimer... Men idag er innleggene dems borte og nå er de pro-islam igjen...råtne tapere as...

Skrevet
Ingard...hater du innvandrer og muslimer fremdeles???

Jeg har aldri hatet noen som helst. Det er et ord jeg reserverer enkeltpersoner.

Innvandrer som kommer fra fattigdom og krig ønsker jeg på alle måter velkomne. Vær snill å ikke anklage meg for noe. Jeg har ikke sagt noe om enkeltpersoner.

Hva angår innføringer av religioner som har ekstreme meninger som ikke passer med det norske samfunn skal jeg reservere mine tanker til en dag jeg har fått reflektert mer over det som har skjedd.

Og, hva angår gårsdagens antagelser; Ja, å være irritert over å høre ordene islam og muslimer på nyhetene rett etter førte med seg frustrasjon fra min side. Jeg har ment, i motsetning til de fleste jeg kjenner, at vi må være åpne. Men i går ble det for mye av disse ordene på tven (sammen med død) at jeg reagerte i hast. Og det kan jeg beklage.

Jeg glemmer dog ikke ondskapen i New York, London, Madrid, Stockholm osv osv osv osv..

Skrevet
Ingard er iallefall patetisk nok til å slette sine islam/innvandrer hat innleggene... Fredrik er iallefall mann nok til å stå for sine "feil" og beklage seg (om enn på en ganske innviklet måte)

Er så kvalm over mange av mine bekjente som plutselig ble rasister og hatet innvandrere og muslimer... Men idag er innleggene dems borte og nå er de pro-islam igjen...råtne tapere as...

Det har med at jeg ikke synes de passer inn i en tid da vi nettopp har mistet snart 100 mennesker. Og, som skrevet over ble uttrykt i hast.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...