Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg lexuslykter til sedan E36! Har diverse planer med dem for å si det slik :D

Send PM om dere vil være med i spleisekassa xD

Skrevet
Jordskjelvet i Hedmark som oddis nevnte for noen dager siden her i tråden, var eksplosjon fra terroristens bombetesting. Fy faen, fy faen.........

fakta?

Bare rykter.. anbefaler alle å være svært kritisk til hva de hører før ting blir bekreftet.

Ett smell som klarte utløse noe som ligner ett jordskjelv ville vært så brutalt at man umiddelbart ville avslørt det.

Skrevet
Jordskjelvet i Hedmark som oddis nevnte for noen dager siden her i tråden, var eksplosjon fra terroristens bombetesting. Fy faen, fy faen.........

Kødder du? Syke greier altså :shock:

Skrevet

fakta?

Hører det fra mange kilder, ingen som har avkreftet det som bullshit enda hvertfall.

Skrevet

Ville satt meg skeptisk til de ryktene, til tross for at mange opplevde risting etterfulgt av et smell!

Skrevet

Hehe! :) Fruen står på kjøkkenet og lager søndagsmiddag mens jeg sitter her på PCen. Ho roper om at maten er ferdig og jeg går å spiser for så å sette meg her igjen når jeg er ferdig mens ho rydder opp.

Sånn skal det være :wink:

Skrevet
Hehe! :) Fruen står på kjøkkenet og lager søndagsmiddag mens jeg sitter her på PCen. Ho roper om at maten er ferdig og jeg går å spiser for så å sette meg her igjen når jeg er ferdig mens ho rydder opp.

Sånn skal det være :wink:

Motsatt her :P

Jeg lager som regel middag, og så vasker vi begge opp.

Skjer med at tv3 har bare filmer på a? Vet at de har endrer programmet, men hvorfor? De har jo som regel bare serier og repriser uansett..bare nysgjerrig :P

Skrevet

fakta?

Hører det fra mange kilder, ingen som har avkreftet det som bullshit enda hvertfall.

Nå mangla det 3 tonn med kunstgjødsel på gården, av 6 tonn på bestilling var bomba som gikk i regjeringskvartalet på 500kg.

Ikke godt å si :P

Skrevet

Jeg tror nok at det ville være altfor stor sjanse for å bli tatt og spolert hele planen hvis han skulle ha avfyrt en så stor bombe for å teste....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...