Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer med at tv3 har bare filmer på a? Vet at de har endrer programmet pga det som har skjedd i Oslo, men hvorfor? De har jo som regel bare serier og repriser uansett..

Noen som vet? Er visst også viasat 4 og tvnorge:P

Skrevet
Hva slags papirer trenger jeg for å få godkjent en annen motor og understell i min bil? Noen som vet? :)

Det kommer an på hvilken bil du har og hvilken motor du skal ha i den.

For biler med likt karosseri er det simpelt. Vis likhet på karosseriet med delenr. Finn alle forskjeller i understell og bremser og søk om å få bygge om til en større motor med bremser og understell som hører til den.

Skrevet

Se på denne fantastiske ingeniørbragden - nærmest perfeksjonistiske farkosten; McLaren F1. Et byggebilde fra fabrikken:

pzli6lqcqey7gy11hhpm.jpg

Litt spesielt å se en såpass gjennomtenkt bil, også brukes det to tilsynelatende standard kjøp over disk bensinfiltre med smal dimensjon. Spesielt, og noe som også gjenspeiler ingeniørene på den tiden. Brutalt men kun det nødvendigste.

Skrevet
Se på denne fantastiske ingeniørbragden - nærmest perfeksjonistiske farkosten; McLaren F1. Et byggebilde fra fabrikken:

http://images.bimmers.no/files/pzli6lqcqey7gy11hhpm.jpg

Litt spesielt å se en såpass gjennomtenkt bil, også brukes det to tilsynelatende standard kjøp over disk bensinfiltre med smal dimensjon. Spesielt, og noe som også gjenspeiler ingeniørene på den tiden. Brutalt men kun det nødvendigste.

Yngve goes ståtiss. McLaren F1 er den ultimate superbil i mine øyne.

Skrevet

En av filmene jeg filma under litt banekjøring i helga.. Vi dro med den E30`turboen som kommer ganske tidlig i filmen..

Skrevet
Hva var det til søndagsmiddag?

Edit: det er vel ikke lov å spørre om det siden det blir vel chatting :roll:

Hehe! Det var ikke verre enn Spaghetti da, men godt var det :wink:

Motsatt her :P

Jeg lager som regel middag, og så vasker vi begge opp.

Skulle gjerne laga mat jeg også men mine kokkekunnskaper begrenser seg til Grandiosa og tomatsuppe, sånn er det nå man har vokst opp med en alt for snill mor.

Oppvasken tar heldigvis Miele seg av(og den klarer jeg faktisk å skru på selv :wink: )

I dag lagde jeg middag, flesk og duppe. :-) spiste maten med resten av familien, når jeg var ferdig å spise gikk jeg rett fra bordet og inn på soverommet og la meg til å se på tv. De andre familiemedlemmene fikk jobben med å rydde og vaske, :-) Det er grei arbeidsfordeling...

Skrevet

I morgen får jeg forhåpentlig vis vite om kjærringa har en pjokk eller jente i magen. Hadde vært kjekt om det var en gutt. :) Siden jeg har en datter fra før. :)

Skrevet
Tjaa, kan jo være at bremsene må ha litt plass da ;)

Det er måte på hvor store bremser man trenger.

Mange glemmer å tenke på uavfjæret vekt når de bygger bil. Selv har jeg gått for 295mm bremser som passer i støpte 15" og 3-delte 16". Da holder jeg vekta nede og får den kjølingen som trengs, samtidig som jeg kan trø på billige 15" r-dekk. ;)

Skrevet

Hehe, var ikke dermed sagt at bremsene fyller 18" felgene da :lol: Men, han ville ha de hjulene der, så da kjøpte han de ;) Støtter den du sier der ja.. Lurer på om han har 330mm kit`et om jeg ikke husker feil.. Men, d skal sies at bremsene hadde han bruk for på banen, synes jeg i alle fall.. Var trygt å kjenne at de bet godt tak og stoppa raskt.!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...