Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":1w9pecrl]Går det an å vise seg i en slik? :)

Får jo en gull X5 til samme pris!

Får jo Cayenne til samme pris (som sikkert hadde resultert i salg av 3-serien hans fordi den aldri ble brukt lenger) hehe

Skrevet

Liker de Tahoene der, særlig med påmonterte redskaper, har sett Hafslund Infratek har hatt noen artige påmontering av utstyr på disse feks. personløftere osv. :D

Skrevet

Noen som veit hvor man kan kjøpe elektrisk rullegardin til bakruta til E92? Har de sånt på GS tro? :S Ser det er noe på schmiedmann/koed.no , men usikker på om det er el. gardin til den prisen.

Skrevet

nå er jeg LITT gira på turbo!!!! åh! faen...

for første gang har en m20 imponert meg!.. ( og ja i en e30 )

f**n asså.....

Skrevet
Noen som veit hvor man kan kjøpe elektrisk rullegardin til bakruta til E92? Har de sånt på GS tro? :S Ser det er noe på schmiedmann/koed.no , men usikker på om det er el. gardin til den prisen.

Link unge mann?

Skrevet
nå er jeg LITT gira på turbo!!!! åh! faen...

for første gang har en m20 imponert meg!.. ( og ja i en e30 )

f**n asså.....

Funker det braa?? :mrgreen:

Skrevet

Har ikke link, Fræsaren :) Men det står bare "Rullegardin, Bagrude" og til den nette sum av 1.145,- på koed.no , så tviler på den er elektrisk.

Mener jeg fant på GS sine sider og, til rundt 2500,- en gang, men husker fader ikke hvor :P Leiter rundt på GS nå :)

Skrevet
Da blir det Oslo tur i morgen, til Bergheim Auto for å se på Tahoe.(Nei BMWen skal ikke byttes inn, hadde bare vært kjekt men en bil til som er romslig og har 4x4) Får sette fruen av på storsenteret i Strømmen så man får gå i fred :wink:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29488971

Det jeg ikke helt forstår er hvordan man kan ha råd til slikt når man allerede har en greit priset bil som også skal beholdes.

Jeg vet at jeg ikke bare kunne kjøpt en bil til en halv mill sånn uten videre, eller kunne og kunne, det hadde ihvertfall ikke vært forsvarlig.

Nå har ikke jeg noe med hvor du har fått penger fra eller noe (og dette er heller ingenting rettet mot deg), men når man ser på hva enkelte kjører i og hva disse bilene koster kan man jo av og til lure om det er jeg som har gått glipp av noe.

Skrevet
faktisk.. ja.. hehe :oops:

første gang en e30 har fått meg til å glise... :oops::^o

Hehe, ikke dårlig at det kommet fra deg :applause: Har i grunnen sansen for snurre i E30.. Synes m20-lyden med turbo er herlig ;)

(ref Stale_H)

http://www.youtube.com/user/rvtuningo#p/u/4/rnTIl1Ty7Gg

MEN, d skal også sies at m30 heller ikke høres dum ut!!

(ref: _anders sin gamle E30 med over 600hk)

Skrevet

Om du ikke har det elektriske lagt opp er det også endel kostnader og arbeid i forbindelse med dette. For å sjekke mer opp i hva det gjelder er nok et kjapt Google-søk på f.eks. "diy sun roller e92" og lignende det enkleste.

Skrevet

Om du ikke har det elektriske lagt opp er det også endel kostnader og arbeid i forbindelse med dette. For å sjekke mer opp i hva det gjelder er nok et kjapt Google-søk på f.eks. "diy sun roller e92" og lignende det enkleste.

Velger å legge opp selv :) Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! ;) Takktakk.

har du nr på varen? http://www.realoem.com

Har ikke nummer på varen nei :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...