Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sos knappen har jeg i sjuern også...og den kobles direkte opp til politiets nødsentral....de ble litt overrasket over at bmw leverte en slik løsning i privatbiler...

Skrevet

Har du prøvd knappen? Dette systemet er etter hva jeg vet kun utbygd i Tyskland. Har det i min også, tyskimport.

Skrevet
er vel bare å gå ut og trykke på den...om noen svarer si "oi bilen min klikka og ringte selv sorry"

Må man legger inn riktig nr. til det norske politiet selv for at det skal virke her?

I såfall er det jo evt. en fin hurtigoppringning til andre i stedet, f.eks. hjem til mor for de som er sterkt knyttet til henne! Andre igjen vil kanskje ha SOS-knapp som går rett til presten? :mrgreen:

Skrevet

Da vet jeg litt mer om SOS knappen i allfall! Problemet var at da jeg nettopp hadde kjøpt bilen så hadde jeg en tendens til å holde på å ta feil av SOS knappen og bryteren til takluka, særlig når jeg kjørte og skulle åpne luka :wink:

Skrevet
hmm..har du ikke deksel over sos-knappen?

Er det ett deksel over ja? Har aldri turt å røre den knappen jeg men det høres jo logisk ut igrunn ja.

Skrevet

ser ut som du kanskje ikke har deksel...på min så er det ett deksel men trykker på, så spretter den til siden, deretter kommer selve sos-knappen opp...

Skrevet

Samme på E91`n også.. Men den ringer vist rett til Tyskland sa forrige eier :lol:

Hallo. Ich habe abgestürzt. können Sie mir helfen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...