Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro meg, du kommer til å få mange rare blikk, folk som gliser og peker pluss noen som bare rister på hodet.. :lol::D

Edit: Skutt detmed sluggs eller noe?

Hehe, har fått både det ene og det andre blikket i dag ja :lol: En del risting på hodet også, da jeg stort sett tar neddi all over :lol:

Ikke skutt med sluggs nei.. Ikke skutt med noe enda.. Kun pussa gjennom stålet med vinkelsliper :)

Skrevet
E30`n er klar for Smøla`s store festival, Vindmølle:larm!!! 8)

fknch5939nvnzgx3rdfa.jpg

vi kommer oppover på lørdag, skal bo på havfiskesenteret til Magne en uke.

Regner med liv å røre på puben der lørdag kveld

Skrevet
..

Haha, ja helt syykt gal jeg :lol:

Mm?? Tviler på det blir liv på Pub`en i helga, da ALLE skal på festival.. Festivalen er med samme dere kommer av ferga på Edøya (Smøla) :)

Skrevet
..

Haha, ja helt syykt gal jeg :lol:

Mm?? Tviler på det blir liv på Pub`en i helga, da ALLE skal på festival.. Festivalen er med samme dere kommer av ferga på Edøya (Smøla) :)

Ok, vi blir nok der siden vi er tretti stykk,men gårann å sjekke

Skrevet

Broren til Magne har da en stooor turistbuss som han kan frakte og hente dere med på Festivalen! Ser ikke problemet ;)

Skrevet

Jeg sjekker opp litt hva som er mulig jeg... hadde helt sikkert vært vedig morsomt å få med seg.

Hvis du en av de andre dagene er ute å kjøre kan du jo svippe innom så jeg får tatt en titt på riden din.

Vi bli kjørendes oppover i fatterns volvo da 3serie sedan blir for liten til tre med baggasje gitt.

Skrevet
Jeg sjekker opp litt hva som er mulig jeg... hadde helt sikkert vært vedig morsomt å få med seg.

Hvis du en av de andre dagene er ute å kjøre kan du jo svippe innom så jeg får tatt en titt på riden din.

Vi bli kjørendes oppover i fatterns volvo da 3serie sedan blir for liten til tre med baggasje gitt.

Gjør det :) Jaa, Shell-stasjonen er jo 150m fra Havfisken, så kan jo trille nedom en dag jeg er å bunkrer. Hvilken "ride" vil du se?

Skrevet

Gjør det :) Jaa, Shell-stasjonen er jo 150m fra Havfisken, så kan jo trille nedom en dag jeg er å bunkrer. Hvilken "ride" vil du se?

jo nyere jo bedre 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...