Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn gjør man med ting som ikke fungerer som det skal !! :

gl0ffvntwvpdnqm3thd1.jpg

hw42c1kayflth3b7ci79.jpg

1rf0tbflszb9vjt8m2tg.jpg

Tastatur til nesten 1000,- jeg kjøpte her i vinter, så plutselig begynte diverse taster og slutte og fungere... da var det bensinkanna next.

Skrevet

Bilen er vaska og gjort ryddig, og står i garasjen. Ikke vits å vaske, for så ta ut i dritvær, så håper det blir tørt imorgen når vi drar innover til treff! :D

Skrevet

Skal mure meg ett basseng fra thermopool jeg. 4x8 meter, det står på agendaen innen ett par år.. Men det gjør tilbygg på ca 100 kvm og en svær garasje også... Alt til sin tid. :)

Skrevet
Sånn gjør man med ting som ikke fungerer som det skal !! :

gl0ffvntwvpdnqm3thd1.jpg

hw42c1kayflth3b7ci79.jpg

1rf0tbflszb9vjt8m2tg.jpg

Tastatur til nesten 1000,- jeg kjøpte her i vinter, så plutselig begynte diverse taster og slutte og fungere... da var det bensinkanna next.

Skal det være ett sprøstekt tastatur? :lol:

Skrevet

lyst på basseng selv, men dette får duge ensålenge:) bli ferdig med å pusse opp huset først!

Skrevet

Pusset opp leiligheten jeg kjøpte i september i fjor for 550.000. Ny takst 1.150.000.- :)

Så kjøpte jeg meg hus forrige fredag med tomt på 2100kvm, der skal det smekkes opp tilbygg på 100kvm og garasje på vertfall 80 fra neste sommer og den tiden det tar. Så blir det basseng om ett år eller 2. :)

Godt en har noe å gjøre. :)

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva dette er ? 848 ENLARGED WIRING HARNESS Stod blant lista med shit jeg har i bilen.

Eller finnes det noen liste over hva som kan kobles på det? Siden det står utvidet ledningsnett...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...