Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nyeste bruks-PC har Windows 7. Hver gang det er Java-dritt så henger nettlesern seg opp!! Du snakker om Postbanken ikke sant?

DNB Nor er så mye deiligere (hvertfall bedrift, som jeg har, vet ikke hvordan privat fungerer). Bare plott inn ID-nummer og kode fra kodebrikke...

Dette skjedde meg også, da jeg brukte IE. Brukte kun Opera eller Chrome når jeg logga inn på nettbank.. IE låste seg ALLTID..

Fungerer smertefritt på Safari med MAC`en

Må nesten bare ha 2 sekunder borte fra face før jeg dævver på meg :P Kan ellers melde at elva nedom her er på vei over breddene nå, endel vann kan man si :)

Snakker om Knut?

Skrevet
Det er mulig dette innlegget er litt upassende, men jeg klarer ikke å la være når jeg ser elendigheten fra England. Nå ser man iallefall hva alt for store klasseforskjeller kan føre til. Jeg bodde et knapt år i England i årene 1984-85 og ble, for å si det forsiktig, ikke imponert. Forskjellene fra norske og danske forhold var dramatiske for en ung Fredrik. Jeg vendte tilbake på en kort roadtripferie med vår tidligere Mazda MX-5 i 1990, men jeg likte ikke det jeg så den gangen heller og jeg har ikke senere vært i England (bortsett fra mellomlandinger på Heathrow).

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 195536.ece

Skrevet
":33fix070]To jeg kjenner flytter til London nå på torsdag (Skal bo og studere der et år). Heldige med tidspunktet der...

Ellers er småbarnsfaren som ble jula opp til han døde i Askim i helga en av bestekompisene og naboene til en kollega.

Helt for jævlig opplegg...

Håper de 2 drittungene får 15år i buret. Er det mulig? Snakk om å være kort i pappen..

Skrevet

Dette har jeg sansen for. :)

http://www.dagbladet.no/2011/08/09/nyhe ... /17615551/

Ser ut som en harding han gammer`n der. :)

"Bevæpnet med to brannslokkingsapparater og ei klubbe har han forskanset seg i gebissbutikken sin i bydelen Ealing, vest i London"

"- Fem av stamgjestene satt i baren da pøblene sparket inn døra. En av våre faste kunder er kraftig bygd og ser ganske gal ut. Da han skrek og løp mot dem, stakk pøblene, sier pubeieren Keiran Lee (27) til Dagbladet."

Skrevet
":2j3t2273]To jeg kjenner flytter til London nå på torsdag (Skal bo og studere der et år). Heldige med tidspunktet der...

Ellers er småbarnsfaren som ble jula opp til han døde i Askim i helga en av bestekompisene og naboene til en kollega.

Helt for jævlig opplegg...

Håper de 2 drittungene får 15år i buret. Er det mulig? Snakk om å være kort i pappen..

Rett og slett utrolig tragisk. Ett liv er ikke mye verdt om dagen.

Skrevet

Noen som har peiling på Søvkre? Har sett 2-3 på dogulvet etter jeg flyttet første august. Ikke noe å bry seg om så lenge det ikke tar av?

Skrevet
Noen som har peiling på Søvkre? Har sett 2-3 på dogulvet etter jeg flyttet første august. Ikke noe å bry seg om så lenge det ikke tar av?

Har sett noen sånne på badegulvet her i huset også, hvor kommer de egentelig ifra?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...