Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
henter meg familiebil imorgen !!

Gleder meg til å høre denne lyden på motorveien i morgen :D

Hehehe! Du gleder deg vel til å fylle tanken også tenker jeg :wink: Neida! Det er så flott at noen fjerner skylappene og viser at man faktisk ikke trenger å kjøpe kjip Passat som familiebil, tommelen opp fra meg :D

Også den herlige lyden da... 8)

Det jeg sier å. hvorfor må man ha en bensingjerrig bil?! ser ikke helt vitsen med å spare noen kroner i mnd. greit jeg ikke tjener allverden med penger, men noen lapper i bensinpenger skal jeg nok klare å bruke, uten at jeg går i minus :)

Skrevet

Noen her som kan låse opp mobil i Osloområdet? Evnt tipse meg om forretning? Har benyttet GSM-teknikk i Fagerborgveien tidligere, men nå får jeg ikke tak i dem...

Nokia X3-02

Skrevet
Noen her som kan låse opp mobil i Osloområdet? Evnt tipse meg om forretning? Har benyttet GSM-teknikk i Fagerborgveien tidligere, men nå får jeg ikke tak i dem...

Nokia X3-02

Operatørlås ? :)

Skrevet

Nokia X3-02

Stemmer, operatørlåste telefoner.

Kjøpt denne uken. Finner ikke kode på unlock.no...

Andreas

Skrevet

Nokia X3-02

Stemmer, operatørlåste telefoner.

Kjøpt denne uken. Finner ikke kode på unlock.no...

Andreas

Hvorfor ikke kjøpe et "Filter" ? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...