Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

sitter å glor på finn.no om dagen da jeg trenger en billig 4x4, Ser på Mishubissi pajero og nissan king cab. Heller mot pajero da det ser ut til at det er enklere å finne ett relativt greit eksemplar i den prisklassen jeg leter. opp til 20 000 riksdaler. Noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kingcab eller Hilux er jo morsomme biler, men ruster noe helt jævli.

Ja det er det jeg har lagt merke til også. Mitsubishi pajero ser ut til å stå litt sterkere i kampen mot rusten, ikke mye, men litt ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt spesielt imponert av siste sesong av Top Gear.

Jeg er stor fan av top gear challenges, men jeg synes de drar det litt for langt. Midtøsten-spesialen likte jeg, men E30 testen, snømåketesten osv, det blir liksom for mye av det gode.

Da de bygde amfibiebiler og skulle krysse kanalen til Frankrike var de "ambishious, but rubbish".

I det siste har det blitt mer "ambishious, reading from a tight script and deliberately rubbish".

Hvis dere skjønner.

Jeg har tatt meg selv i å synes at ting var litt vel arangert tidligere, men det må det stort sett være sided det hele skal fanges på film i høy kvalitet.

Gårsdagens episode derimot ble alt for opplagt. Tenne på en mann med et "uhell" og bare le av det og stikke av. Da forsvant all troverdigheten.

Det virker som om de har gjort det for å gi en "Up yours" til alle som klager på at det er arrangert.

Uansett er det underholdede. Man må ta det for det det er, en gjeng med syke folk som lager underholdning og ikke reality tv.

Nå går det unna her, på en positiv måte. :-) Har registrert at det har blitt etablert en egen chat og at det har blitt flere moderatorer. "Liker"

http://images.bimmers.no/files/93rrwpo9bix7h1cjf24e.gif

Chatten var nok det som skulle til. Jeg regner med at de fleste greier å holde seg til reglene for tulletråden v3 (som jeg tidligere var uenig i) nå som de kan blåse fra seg og kommunisere seg i mellom på chatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kingcab eller Hilux er jo morsomme biler, men ruster noe helt jævli.

Ja det er det jeg har lagt merke til også. Mitsubishi pajero ser ut til å stå litt sterkere i kampen mot rusten, ikke mye, men litt ihvertfall :lol:

Pajero er nok ett riktig valg ja, men Isuzu Trooper med 2.8 td er heller ikke å forakte, bare pass på rusta.

Den med 2.3 td bør en knapt vurdere, min gikk som ei rotte.

Var knapt rust på karross, men ramma var føkka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pajero + "liten" bensin motor går også dritt... Turbodieselen derimot :D

bmwkizn: Tulletråden blir vel brukt mye mindre nå enn før :)

Ja mulig det :) Har ikke fulgt med på det. men regner med det er lettere å bruk chat'n hvis man føler for å diskutere/taste litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E90 spørsmål:

Kan man bruke PY21W/1157/381 istedet for P21W/1156/382 pære? Jeg tenker da på om sokkelen vil passe selv om "festene" ikke er like. Altså asymetrisk mot symestrisk 180 grader.

Mener å ha lest at Blacklines bruker 1157 sokkelen mot 1156 for standard. Men følger det da også med eget pærefeste?

Tenkte å gå til innkjøp av silver pærer for blinklysene bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...