Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tattoooop.png

Går det ann å få plass til alternativet til høyre på en arm? Hvor går det ellers ann å ta det der? Er snakk om en TattoOoooOOoo daaa.

Skrevet
tattoooop.png

Går det ann å få plass til alternativet til høyre på en arm? Hvor går det ellers ann å ta det der? Er snakk om en TattoOoooOOoo daaa.

Hippie?

Skrevet

Jeg var en tur nedover mot Bergen for et par uker siden, og da var det mange biler som var pyntet med forskjellige tema. Så ut til å være et type race av no slag. Noen som vet hva dette kan være? Alle de involverte bilene var fra Nederland elns.

y99whz5q17yb43ecsze7.jpg

Skrevet
Kjempehippie, skal kjøpe meg en vw-buss også ;)! :P

Det gjør det nok. Hør med Christine på Lillehammer tat2. Dyktige der :)

Skrevet
Jeg var en tur nedover mot Bergen for et par uker siden, og da var det mange biler som var pyntet med forskjellige tema. Så ut til å være et type race av no slag. Noen som vet hva dette kan være? Alle de involverte bilene var fra Nederland elns.

Så de passerte i hjembygda mi og.

http://www.wackyrally.co.uk/

Skrevet

Noen som kjenner til Grand Auto i Oslo?

Ifølge hjemmesiden har de solgt noen pene BMW'er...

Jepp, har prøvd google, og det kan nesten se ut til at samme fyren driver Narvesen på Kallbakken i Oslo og er drosjeeier i tillegg til å være bruktbilselger... Høres nesten ut som en tvilsom karakter fra en gammel Olsen-Banden film....

Skrevet
Noen som kjenner til Grand Auto i Oslo?

Ifølge hjemmesiden har de solgt noen pene BMW'er...

Jepp, har prøvd google, og det kan nesten se ut til at samme fyren driver Narvesen på Kallbakken i Oslo og er drosjeeier i tillegg til å være bruktbilselger... Høres nesten ut som en tvilsom karakter fra en gammel Olsen-Banden film....

De bilene han har "solgt" står vel ikke akkurat i stil med de han har inne for salg nå? Tenkte iallefall jeg..

Skrevet

y99whz5q17yb43ecsze7.jpg

det var Carbage run, så masse rat-biler i oslo/asker området også :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...