Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

68_-15069048.jpg

De er vel ingen som kan klage på BMW sitt design. Selv ikke Fredrik..

Endelig er 5-serien tilbake, for E60 blir faktisk bare styggere og styggere for hver dag som går. De skulle beholdt E39 fram til den nye 5-serien tok over..

Den nye 5-serien (F10) har jeg rost opp i skyene fra føste stund. Jeg synes virkelig at BMW har fått til noe stort med den modellen. Det er E39 revisited når det gjelder sober stil og eleganse.

Det er egentlig kun E60, X-seriene og spesielt E65 jeg ikke er spesielt begeistret for når det gjelder BMW´s designtemaer de siste årene. E60 begynner jeg imidlertid langsomt å like mer og mer. Det er akkurat som om den blir finere når man også kan speile den mot F10 og ikke bare E39. Når det gjelder X-seriene er det mest konseptet jeg ikke liker... jeg er ikke mer begeistret for Porsche Cayenne og Audi Q7. E65 har jeg aldri likt... den er en stor hval uansett hvordan man snur og vender på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at E65 fremdeles oser mer klasse enn en e46... :) Saken er som baken, delt i to...Noen liker morra andre liker dattera...Noen liker e46, andre liker E65...

Jeg syntes heller ikke at E65 var fin i starten, men den har vokst på meg, og jeg synes den er dritfin nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...