Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kul sak... :P

Subaru idag er som Saab var for 20 år siden. En bil for de sofistikerte og intellektuelle... en no nonsense bil for smarte mennesker. Som en bonus kan man også kjøpe verdens eneste boxerdiesel (som faktisk er ganske bra). Outback konseptet er etter min mening mer intelligent enn BMW´s X-modeller.

Skrevet
Gruer meg til oktober...begge mine yngre brødre får lappen og skal kjøre sjuern...yeey...må selge den før det...

Hehehe... det er ikke bare fordeler med en storfamilie... :lol:

Skrevet

Vært ute og kikket på en Mercedes E220 W211 idag. Fyflate for noen fine biler. Senk og felger godkjent i vognkort.

Hvit stasjonsvogn med lakkert sort tak.

Vurderer faktisk å bytte nå!

Skrevet

Nope :P Men har bare fått sansen for de bilene. Har egentlig alltid hatt lyst på en lav og fin stasjonsvogn, og det er noe med en hvit Mercedes som jeg ikke kan sette fingeren på. Den er så clean og perfekt.

Skrevet

Raskt spørsmål jeg ikke gidder å lage tråd på: Er det forholdsvis lett tilgjengelig med deler til E21? Karosserideler etc?

Skrevet
Kul sak... :P

Subaru idag er som Saab var for 20 år siden. En bil for de sofistikerte og intellektuelle... en no nonsense bil for smarte mennesker. Som en bonus kan man også kjøpe verdens eneste boxerdiesel (som faktisk er ganske bra). Outback konseptet er etter min mening mer intelligent enn BMW´s X-modeller.

Det er faktisk akkurat samme inntrykk jeg som selger sitter inne med. Outbacken er genial. Har hatt den litt selv, men valgte å gå over til Impreza, da jeg føler jeg kan kjøre slike biler resten av livet, mens jeg nå som ung må utnytte muligheten til å kjøre litt mindre og sportye biler. Boxerdieselen er en fin motor, men den har en noe spesiell gange og lyd.

Skrevet
Nope :P Men har bare fått sansen for de bilene. Har egentlig alltid hatt lyst på en lav og fin stasjonsvogn, og det er noe med en hvit Mercedes som jeg ikke kan sette fingeren på. Den er så clean og perfekt.

Syke syke mann! Kan ikke gi slipp på BMW'n ennå. Du kan få handle deg en gubbebil når du heller paserer 60 :)

Skrevet

Syke syke mann! Kan ikke gi slipp på BMW'n ennå. Du kan få handle deg en gubbebil når du heller paserer 60 :)

Haha, sant det. Får se hva som skjer. Er veldig lysten etter ny bil om dagen. Men igjen, så vil jeg gjøre E92'n ferdig før jeg selger/bytter.

Får se hva som skjer!

Skrevet

Verden er ikke helt hva den var. E93 M3 klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder og har en topphastighet på 250 Km/t (elektronisk begrenset). Den nye Audi A6 Avant 3,0 TDI BiTurbo har eksakt identiske ytelser. Litt surt må det være å ha en ny M3 som ikke klarer å dra fra far, mor, 3 barn og hunden på tur i en stasjonsvogn med dieselmotor... :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...