Shattered Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Er det bare NYE E46 til salgs her inne? Finner ikke noen som passer i prisklassen jeg er ute etter (40-70000)
photowerkz Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen..
Kjexx Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Det er som å surfe på altinn etter at selvangivelsen har kommet! (Med andre ord... det går ikke). Jeg ga opp det jeg og, ringte dem i stedet..
Torek Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Her er det en som vet hva det vil si å kjøre lavt Static ftw!! Moderatoredit: rickrolling...
Kjexx Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Her er det en som vet hva det vil si å kjøre lavt Static ftw!!http://www.rickrolling.com/ Wtf?
Kjexx Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Er det bare meg, eller er det mange slike "hvordan smører jeg smør på brødskiva tråder" i teknisk...
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Vi må vel alle begynne i den enden? Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang.
eeikenes Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Som hafsmo over her skriver. Dette er et forum, og ikke alle kan like mye. Folk må jo starte en plass
Kjexx Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Vi må vel alle begynne i den enden? Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang. Ikke vis du teiper brødskiva på ryggen til en katt.
Tzunami Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Er somregel sånn ja, spesielt med smøre-pålegg, mens osten flyr heller veggimellom Kan vel tilstå å kanskje ha skrevet noen av trådene, men som hafsmo skriver, vi må alle starte et sted, og det er kanskje ikke så dumt å lære noen at man ikke må bytte blinklysolje så ofte:p
fish Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen.. Gratulerer! Du har vel blitt inspirert av alle de BMW'ene du "knipset"?
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Vi må vel alle begynne i den enden? Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang. Ikke vis du teiper brødskiva på ryggen til en katt. Det er mange omstridte teorier på akkurat dette. Ta f.eks vs
Kjexx Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Vi må vel alle begynne i den enden? Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang. Ikke vis du teiper brødskiva på ryggen til en katt. Det er mange omstridte teorier på akkurat dette. Ta f.eks vs Haha. Tror den teorien går i kattens favør.
opasb Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 tips : ikke legg telefon din i motorommet når du skal ut på banekjøring resultat : Brent opp ny HTCn min da den lå fint på grenrøret mitt ett par runder på acr ..
Anbefalte innlegg