Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør :) Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen..

Skrevet
Det er som å surfe på altinn etter at selvangivelsen har kommet! (Med andre ord... det går ikke).

Jeg ga opp det jeg og, ringte dem i stedet..

Skrevet

Vi må vel alle begynne i den enden? ;)

Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang. :roll:

Skrevet

Først lærer du å smøre smør på brødskiva, så lærer du at den lander med pålegget ned hver eneste gang. :roll:

Ikke vis du teiper brødskiva på ryggen til en katt. :lol:

Skrevet

Er somregel sånn ja, spesielt med smøre-pålegg, mens osten flyr heller veggimellom :P

Kan vel tilstå å kanskje ha skrevet noen av trådene, men som hafsmo skriver, vi må alle starte et sted, og det er kanskje ikke så dumt å lære noen at man ikke må bytte blinklysolje så ofte:p

Skrevet
Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør :) Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen..

Gratulerer! Du har vel blitt inspirert av alle de BMW'ene du "knipset"?

Skrevet

Det er mange omstridte teorier på akkurat dette.

Ta f.eks

5129926616_32fc32d8f4.jpg

vs

buttered-cat.JPG?w=700

Skrevet

Det er mange omstridte teorier på akkurat dette.

Ta f.eks

5129926616_32fc32d8f4.jpg

vs

buttered-cat.JPG?w=700

Haha. Tror den teorien går i kattens favør. :)

Skrevet

tips :

ikke legg telefon din i motorommet når du skal ut på banekjøring :P

resultat : Brent opp ny HTCn min da den lå fint på grenrøret mitt ett par runder på acr .. :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...