Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke forsikring på tlf da? Det har jeg, og det har lønnt seg..

Jeg har 3 tlf. En galaxy s2, en iphone og en nokia e71. Og det er forsikring på alle sammen. :)

Skrevet

En kompis hadde en sånn xPeria Mini sak med forsikring, så rett før forsikinga gikk ut drukna han den i vasken for og gå ned til forhandleren og få ny. De sendte den vell på rep først men var såpass ødelagt at han måtte få ny... det var da forhandler klarte og prestere og gi ham feil, en kliss ny xPeria top model sak, svær jævel med touch skjerm... kompis gikk derifra uten og nevne ett pip om saken etterpå, glad for og ha levert inn en tlf til et par tusen og komme ut med en til sikkert 5k etterpå -.-

Så forsikring på telefon kan nok lønne seg ja.

Skrevet
Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør :) Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen..

Gratulerer! Du har vel blitt inspirert av alle de BMW'ene du "knipset"?

Alltid likt BMW, og har lenge lett etter "den perfekte" 6 serien (gamle typen) og titta på E30 og E34 men har aldri blitt noe. Mor hadde en e36 316 for lenge siden, som jeg brukte alle unskyldninger for å låne på vinterstid når det hadde snødd litt :) Var gøy akkurat da. Og prøvde en E39 520 som jeg ble overrasket over hvor god var å kjøre med "bare" en 2 liter motor.

At det til slutt nå ble en z3 coupe kan jeg ikke forklare. Likte ikke disse når de kom ut, men har de siste årene begynt å like designen på de veldig godt. Tanken er at det skal være bruksbilen min, men den er ærlig talt så strøken at det er en fare for at den ender opp som bil nr.2 i stedet for.

Hyggelig å være del av ett så aktivt miljø som dette er og :wink:

Det er denne forresten:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30021111

Skrevet

Etter min mening er forsikring på forbrukerelektronikk helt idiotisk. Tror jeg skulle klart å kjøpt ny mobiltelefon både tre og fire ganger for det beløpet slike forsikringer hadde kostet meg om jeg hadde sagt "ja" hver gang jeg fikk spørsmål om å tegne en.

Folk i dag er somregel alt for godt forsikret, og betaler i dyre dommer for dette.

Skrevet
Woohey, da har jeg kjøpt min første bmw noen sinne. 1998 z3 2.8 coupe, sølv med rødt hallik interiør :) Blir gøy å teste noe nytt. Skal slenge opp noen bilder osv når jeg har fått henta bilen, og tatt noen..

Alltid likt BMW, og har lenge lett etter "den perfekte" 6 serien (gamle typen) og titta på E30 og E34 men har aldri blitt noe. Mor hadde en e36 316 for lenge siden, som jeg brukte alle unskyldninger for å låne på vinterstid når det hadde snødd litt :) Var gøy akkurat da. Og prøvde en E39 520 som jeg ble overrasket over hvor god var å kjøre med "bare" en 2 liter motor.

At det til slutt nå ble en z3 coupe kan jeg ikke forklare. Likte ikke disse når de kom ut, men har de siste årene begynt å like designen på de veldig godt. Tanken er at det skal være bruksbilen min, men den er ærlig talt så strøken at det er en fare for at den ender opp som bil nr.2 i stedet for.

Det er denne forresten:

Denne har vel gått i Tromsø tidligere, om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet
Etter min mening er forsikring på forbrukerelektronikk helt idiotisk. Tror jeg skulle klart å kjøpt ny mobiltelefon både tre og fire ganger for det beløpet slike forsikringer hadde kostet meg om jeg hadde sagt "ja" hver gang jeg fikk spørsmål om å tegne en.

Folk i dag er somregel alt for godt forsikret, og betaler i dyre dommer for dette.

Jeg har den beste inneboforsikringen du kan få så den dekker det.. :)

Skrevet
Her er det en som vet hva det vil si å kjøre lavt :D Static ftw!!

http://www.rickrolling.com/

mulig du burde endra navnet på linken? :lol:

hmmm hadde sannsyneligvis ikke trykt på den såpass fort hadde jeg ikke vært såpass trøtt... men våkna fint etter og ha nesten kasta pcn ut vindu.

Takk skal du ha.

Biltema Drift Weekend i skien i mårra, blir morro :)

Skrevet
Jeg har den beste inneboforsikringen du kan få så den dekker det.. :)

Det har jeg også, men den er påtvunget i fra fagforeningen.

Skrevet

Det er denne forresten:

Den så strøken ut, selv om jeg synes BMW burde beholdt dashbordet svart.

Kun motordeksel, deksler på forskjermene og eksos som er M? Ble litt forvirret et par sekunder :)

Neste oppdatering blir da M-frontfanger. Altså den uten grøftelys, slik som hagenisse har:

_DSC0467.jpg

Venter på fete bilder nå :)

Skrevet
":1o0wbje0]Den så strøken ut, selv om jeg synes BMW burde beholdt dashbordet svart.

Kun motordeksel, deksler på forskjermene og eksos som er M? Ble litt forvirret et par sekunder :)

Neste oppdatering blir da M-frontfanger. Altså den uten grøftelys, slik som hagenisse har:

Venter på fete bilder nå :)

Er enig med deg om dash'en, det blir litt mye rødt. Hadde jeg kunne velge så skulle den hatt komplett sort skinn interiør. Men det røde er værre (horete) på bilder enn i virkeligheten for å si det sånn :lol:

Bortsett fra dekselene på forskjermene og eksos'en (mener eksos'en var noe effektanlegg fra ett eller annet firma, ikke orginal bmw vare) så var jeg ikke klar over at det var noe annet M på den :) Er ikke noe tilhenger av at det skal stå M på noe, hvis det ikke stod M på det når bilen ble levert ny. Men oppgraderer gjerne hvis det løfter utseende (vel og merke: uten M merke). Men akkurat nå så er det bare de oransje blinklysene foran som jeg syns er direkte stygt, så skulle gjerne byttet ut de. Men har ikke funnet noe godt alternativ enda. Så at GS har sorte hovedlys, men de så litt jalla ut. Leste ett eller annet sted at du kan få orginale BMW lykter som er klare, men de koster 4-5000kr pr stk? Det er litt for mye å betale bare fordi blinklysene er litt stygge..

Ellers så skal den senkes til sommeren, det skal på noen andre felger og så skal det godkjennes. Hvor mye den skal senkes og om det blir justerbart KW eller bare dempere/fjærer avhenger litt av om den blir bruksbil eller kosebil. Men lavere må den bli uansett, for det er alt for stor glippe mellom dekk og skjermkant. Spesielt bak.

Schmidt sine "space" felger har jeg likt i lang tid, og de får man i 8,5x18 og 10x18 med tuv (http://www.german-wheels.com/produkte/database/?wid=54&sdi=true) så mulig jeg må høre med automote hva de skal ha for noe sånt. Lukter litt på å sette vinterdekk på felgene som er på bilen hvis den skal bli bruksbil, men vet ikke helt hvor genialt det vil være med 40 profil dekk og ruglete dårlig brøyta veier i vinter. Ser for meg at jeg kan gå lei det rimelig fort.

Bilder kommer, garantert :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...