Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig med ferie ja. siste uka nå ! er vell mere jobb ferie, driver å pusser opp hus, å det tar jo faen meg mye tid :P

Svei av 18.000 på elkjøp å ikea i dag. å ganske mange flere lapper på samsung smart tv for litt siden også.. å er enda ikke ferdig med handlinga til huset.. synd ting er så dyrt ( Eller synf vi ikke tjener mere penger ) !

Skrevet

Kan du gi meg tlf nr ditt? Så kan jeg ringe deg om jeg blir med på "you wanna be a millionaire". :)

Det er ikke så imponerende som du tror. Ferdinand Piëch er mer eller mindre en legende innen bilverdenen med signifikante modeller som Porsche 917, Audi Quattro (inkl. rekkefemmer konseptet) og Bugatti Veyron på samvittigheten. Porschefamilien har jeg vært interessert i helt siden jeg selv hadde fire forskjellige Porscher på 80-tallet. Den gangen var Ferry Porsche leder for selskapet (altså Ferdinand Porsche den eldres sønn og onkel til Ferdinand Piëch). Ferry hadde viktige modeller som 356 og 901/911 på samvittigheten og var Porsches leder i en mannsalder fra 1947 til og med 1989.

Skrevet
En kompis av meg strøk på fører prøven pga at han ikke hadde kjørt miljøvennlig... :lol::applause:#-o

hæææ?

Det sier jeg og, lurer på hvordan det går ann å stryke på det grunnlaget :roll:

Skrevet
En kompis av meg strøk på fører prøven pga at han ikke hadde kjørt miljøvennlig... :lol::applause:#-o

hæææ?

Det sier jeg og, lurer på hvordan det går ann å stryke på det grunnlaget :roll:

kjerringa strøyk fordi sensoren mente hu lå for nærme den gule streken i veien da hu lå midt i kjørefeltet.

sensoren sa at det var mye bedre da og heller ta noen brøytestikker eller havne i noen skråninger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...