Gå til innhold

HVEM eier disse 2 E30`ne?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg elsker E30er, men når en helt org ny lakka, med senke fjærer og kule felger, og da spes M-tech 2, blir over gromt å mange tar helt av, syns jeg det blir feil.

Ståle W har over strøkent sport evo look intr, 3.2 motor, 6 trins kasse, m3 E30 under stell, pf bremse skiver, altid over gromme hjul og masse masse grom deler og ikke minst godkjent. D

Da kan man ikke komme med en ny lakka blank 325, senk og gromme felger, da å mene den er like fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å visst du leser så skriver jeg at disse kan måle seg opp imot dem. Ikke på samme linje....

Jeg mener at visst bilen har gjennomgått en skikkelig restaurering der all rust er tatt, alt av slitedeler er skiftet med optimering av div deler gjør et ganske så godt inntrykk.

Og ja, like fin!

StaleE30 har jo ny lakk han også eller?

Mtp hvilken gromdeler som er brukt ligger jo selvfølgelig dem på en annen standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle W har over strøkent sport evo look intr, 3.2 motor, 6 trins kasse, m3 E30 under stell, pf bremse skiver, altid over gromme hjul og masse masse grom deler og ikke minst godkjent. D

Da kan man ikke komme med en ny lakka blank 325, senk og gromme felger, da å mene den er like fin?

Selvsagt kan man det. En bil med 100 hk kan vel være finere enn en med 500 hk. Det er ingen som ser det på utsiden, og en bil blir vel ikke mer pen av at den er godkjent... :wink: Ståle sin er selvsagt overgrom og er veldig påkostet, men det finnes flere E30er i landet som er minst like fine å se på, i mine øyne. Og skal man snakke om strøkne biler, så faller vel Ståle sin igjennom iom. at den ikke er 100 % strøken i lakken. (pirk, pirk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man det. En bil med 100 hk kan vel være finere enn en med 500 hk. Det er ingen som ser det på utsiden, og en bil blir vel ikke mer pen av at den er godkjent... :wink: Ståle sin er selvsagt overgrom og er veldig påkostet, men det finnes flere E30er i landet som er minst like fine å se på, i mine øyne. Og skal man snakke om strøkne biler, så faller vel Ståle sin igjennom iom. at den ikke er 100 % strøken i lakken. (pirk, pirk..)

Må si meg veldig enig på den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...