Larsegutt Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Her har jo du en meeeget god kandidat som kan måle seg ! Tråden: viewtopic.php?f=11&t=52214 Så kommer min, prosjektert av Patricko her på forumet, å etterfølgt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg elsker E30er, men når en helt org ny lakka, med senke fjærer og kule felger, og da spes M-tech 2, blir over gromt å mange tar helt av, syns jeg det blir feil. Ståle W har over strøkent sport evo look intr, 3.2 motor, 6 trins kasse, m3 E30 under stell, pf bremse skiver, altid over gromme hjul og masse masse grom deler og ikke minst godkjent. D Da kan man ikke komme med en ny lakka blank 325, senk og gromme felger, da å mene den er like fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Nei, å visst du leser så skriver jeg at disse kan måle seg opp imot dem. Ikke på samme linje.... Jeg mener at visst bilen har gjennomgått en skikkelig restaurering der all rust er tatt, alt av slitedeler er skiftet med optimering av div deler gjør et ganske så godt inntrykk. Og ja, like fin! StaleE30 har jo ny lakk han også eller? Mtp hvilken gromdeler som er brukt ligger jo selvfølgelig dem på en annen standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Mente ikke bilen din, men litt sånn skjennerelt her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 winchester sin E30 blir norges fineste ! Syns ikke det blir riktig å sammenligne M-Tech 1 og 2 mot hverandre.. De er fin på hver sin måte i forskjellige klasser, etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ja men neida , dem skiller seg endel ut. Blir litt sånn at bil til staleE30, FTE, baklie med flere, stiller i sin klasse, m-tech 1 i sin klasse, å m-tech 2, i sin klasse , pre-face osv.. Hver sin smak dette her. Mye flott er det vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ståle W har over strøkent sport evo look intr, 3.2 motor, 6 trins kasse, m3 E30 under stell, pf bremse skiver, altid over gromme hjul og masse masse grom deler og ikke minst godkjent. D Da kan man ikke komme med en ny lakka blank 325, senk og gromme felger, da å mene den er like fin? Selvsagt kan man det. En bil med 100 hk kan vel være finere enn en med 500 hk. Det er ingen som ser det på utsiden, og en bil blir vel ikke mer pen av at den er godkjent... Ståle sin er selvsagt overgrom og er veldig påkostet, men det finnes flere E30er i landet som er minst like fine å se på, i mine øyne. Og skal man snakke om strøkne biler, så faller vel Ståle sin igjennom iom. at den ikke er 100 % strøken i lakken. (pirk, pirk..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ståle W har over strøkent sport evo look intr, 3.2 motor, 6 trins kasse, m3 E30 under stell, pf bremse skiver, altid over gromme hjul og masse masse grom deler og ikke minst godkjent. D Da kan man ikke komme med en ny lakka blank 325, senk og gromme felger, da å mene den er like fin? Selvsagt kan man det. En bil med 100 hk kan vel være finere enn en med 500 hk. Det er ingen som ser det på utsiden, og en bil blir vel ikke mer pen av at den er godkjent... Ståle sin er selvsagt overgrom og er veldig påkostet, men det finnes flere E30er i landet som er minst like fine å se på, i mine øyne. Og skal man snakke om strøkne biler, så faller vel Ståle sin igjennom iom. at den ikke er 100 % strøken i lakken. (pirk, pirk..) Må si meg veldig enig på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Her er noen fler bilder av dem, pluss en annen e30 og en dønn strøøken e46 m3. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=10589 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå